Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 20:31Galet roligt pass med Team Nordic Trail. Fartlek på grusväg. 8 minuter, sedan 2 minuter ståvila och sedan ytterligare 8 minuter fartlek. Har nog aldrig sprungit snabbare i mitt liv, Tuggarn och Nettan peppade oss allt de kunde! Duggren, snålblåst och mörk
Galet roligt pass med Team Nordic Trail. Fartlek på grusväg. 8 minuter, sedan 2 minuter ståvila och sedan ytterligare 8 minuter fartlek. Har nog aldrig sprungit snabbare i mitt liv, Tuggarn och Nettan peppade oss allt de kunde! Duggren, snålblåst och mörk
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 20:29Lugn transportlöpning, 16 km. Värmechock! +12°C och dis, trots att det närmar sig slutet av oktober! Tur att jag hade packat ner korta tightsen och tunna långärmade tröjan. Funderade ett tag på att byta till kortärmad tröja, men kände mig fånig att stå nå
Lugn transportlöpning, 16 km. Värmechock! +12°C och dis, trots att det närmar sig slutet av oktober! Tur att jag hade packat ner korta tightsen och tunna långärmade tröjan. Funderade ett tag på att byta till kortärmad tröja, men kände mig fånig att stå nå
Quote from Funbeat user on 23 October 2013, 21:39tungt. kände av både lår o axlar. trötta, trötta muskler. suck
tungt. kände av både lår o axlar. trötta, trötta muskler. suck
Quote from Funbeat user on 25 October 2013, 18:27Det blev pannkaka av det, men innan dess var det alldeles ljuvligt!
Blev toanödig, hade fuskat med fodmapskosten tidigare under dagen och se, det straffade sig. Fick ringa efter hämtning... Fram tills dess var det alldeles ljuvligt ute! Lagom varmt för ko
Det blev pannkaka av det, men innan dess var det alldeles ljuvligt!
Blev toanödig, hade fuskat med fodmapskosten tidigare under dagen och se, det straffade sig. Fick ringa efter hämtning... Fram tills dess var det alldeles ljuvligt ute! Lagom varmt för ko
Quote from Funbeat user on 26 October 2013, 12:20underbar runda ut idag efter en tids problem med höften!
känns som den börjar bli bra och jag kunde springa 5,6 km i lugnare tempo utan något som helst besvär!
sååå skönt det känns när man är skadefri igen!! (t+)
längtar såklart efter milen men först
underbar runda ut idag efter en tids problem med höften!
känns som den börjar bli bra och jag kunde springa 5,6 km i lugnare tempo utan något som helst besvär!
sååå skönt det känns när man är skadefri igen!! (t+)
längtar såklart efter milen men först
Quote from Funbeat user on 27 October 2013, 08:21Underbar morgonlöpning, 13 km i +10°C och stillhet. Knappt en kotte ute, så mysigt! Korta tights och tunn långärmad funktionströja var perfekt! Galet väder för att vara 27 oktober!
Kram,
Jenny
Underbar morgonlöpning, 13 km i +10°C och stillhet. Knappt en kotte ute, så mysigt! Korta tights och tunn långärmad funktionströja var perfekt! Galet väder för att vara 27 oktober!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 27 October 2013, 19:41Regn, blåst och tunga ben inte kul men det blev 10km som planerat.
Regn, blåst och tunga ben inte kul men det blev 10km som planerat.
Quote from Funbeat user on 28 October 2013, 11:19jätteskönt pass på 7 km.. min gamla vanliga runda....
tog det väldigt lugnt och det kändes som att jag kommit in i det här att springa långsammare...pressar mig inte längre som jag gjorde innan...
men jag har kvar samma metod då jag ökar tempot lite sis
jätteskönt pass på 7 km.. min gamla vanliga runda....
tog det väldigt lugnt och det kändes som att jag kommit in i det här att springa långsammare...pressar mig inte längre som jag gjorde innan...
men jag har kvar samma metod då jag ökar tempot lite sis
Quote from Funbeat user on 29 October 2013, 20:47Grymt skojigt pass med tuffa gruppen i Team Nordic Trail. Tröskelintervaller som passar alla! 3 x 6 min med 3 min aktiv vila emellan. Tufft men skoj! Löpskolning och backträning inför intervallerna. Vi räknade även kadensen, jag hade 196 steg/min vid de t
Grymt skojigt pass med tuffa gruppen i Team Nordic Trail. Tröskelintervaller som passar alla! 3 x 6 min med 3 min aktiv vila emellan. Tufft men skoj! Löpskolning och backträning inför intervallerna. Vi räknade även kadensen, jag hade 196 steg/min vid de t
Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 20:19Skön transportlöpning hem från jobbet. Gudomligt väder! +8°C vid start och i princip vindstilla. Mörkt från start så pannlampan åkte på från början. Lugnt och skönt. Njutning!
Nu blir det löpvila fram till Team Nordic Trail Horror Night på fredag kväll!
Skön transportlöpning hem från jobbet. Gudomligt väder! +8°C vid start och i princip vindstilla. Mörkt från start så pannlampan åkte på från början. Lugnt och skönt. Njutning!
Nu blir det löpvila fram till Team Nordic Trail Horror Night på fredag kväll!