Quote from Funbeat user on 14 October 2013, 16:34Underbart pass idag 4,6 km intervall
Skönt att få springa igen....
Underbart pass idag 4,6 km intervall
Skönt att få springa igen....
Quote from Funbeat user on 17 October 2013, 16:07Tröskelträning med intervaller. 5*8min med en puls mellan 172-185. 3 min vila mellan intervallerna med en puls under 130. Riktigt tungt arbete och jag blir alltid lika förvånad hur långt man kommer på 8 min löpning 🙂
Börjar bli lite småkyligt ute nu, no
Tröskelträning med intervaller. 5*8min med en puls mellan 172-185. 3 min vila mellan intervallerna med en puls under 130. Riktigt tungt arbete och jag blir alltid lika förvånad hur långt man kommer på 8 min löpning 🙂
Börjar bli lite småkyligt ute nu, no
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 19:26+0,5°C ute idag, absolut klar himmel med en stor, vacker måne. Första transportlöpningen med pannlampa denna termin. Underbar luft, underbar löpning.
Kram,
Jenny
+0,5°C ute idag, absolut klar himmel med en stor, vacker måne. Första transportlöpningen med pannlampa denna termin. Underbar luft, underbar löpning.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 13:04@ Jenny Nilsson Samma här underbar löptur på morgonen +1 grader "varmt" ute (som vanligt för varmt klädd) 😉
@ Jenny Nilsson Samma här underbar löptur på morgonen +1 grader "varmt" ute (som vanligt för varmt klädd) 😉
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 19:36Efter en längre tids uppehåll (8-9mån) har jag sedan juni månad haft bra struktur på träningen. Har kört 3-4 lättare joggingpass i veckan för att tappa vikt och få tillbaka konditionen. Har senaste månaden börjat köra på gym 2-3 gånger i veckan och gått n
Efter en längre tids uppehåll (8-9mån) har jag sedan juni månad haft bra struktur på träningen. Har kört 3-4 lättare joggingpass i veckan för att tappa vikt och få tillbaka konditionen. Har senaste månaden börjat köra på gym 2-3 gånger i veckan och gått n
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 19:52Hej Mikael! Jag tror att du får tips på din löpning om du går in på en tråd som handlar om hur man lägger upp sin träning. Det finns flera stycken här på Funbeat. Lycka till med din löpning och sökandet efter matnyttiga tips. 🙂
Dagens pass för mig gick
Hej Mikael! Jag tror att du får tips på din löpning om du går in på en tråd som handlar om hur man lägger upp sin träning. Det finns flera stycken här på Funbeat. Lycka till med din löpning och sökandet efter matnyttiga tips. 🙂
Dagens pass för mig gick
Quote from Funbeat user on 19 October 2013, 23:17kort, lätt löpning, men guh sicken motvind. lite backigt, mest asfalt, lite grus o ojämnt med mer fokus på varje steg. de e kul.
kort, lätt löpning, men guh sicken motvind. lite backigt, mest asfalt, lite grus o ojämnt med mer fokus på varje steg. de e kul.
Quote from Funbeat user on 20 October 2013, 14:10Underbart morgonpass i -4°C, frost i naturen och is på vattenpölarna. Underbart friskt! 22,38 km löpning, var rätt klädd förutom på händerna, där mina nya löparhandskar från Lidl inte gjorde något bra jobb. Frös rejält om fingrarna mest hela tiden. Billig
Underbart morgonpass i -4°C, frost i naturen och is på vattenpölarna. Underbart friskt! 22,38 km löpning, var rätt klädd förutom på händerna, där mina nya löparhandskar från Lidl inte gjorde något bra jobb. Frös rejält om fingrarna mest hela tiden. Billig
Quote from Jonny Persson on 20 October 2013, 14:25Det var svårt att få upp farten med stela ben i kylan men en otroligt fin höstdag. Själv fick jag ta av mig min billiga Clas Ohlsson-vantar efter 8 kilometer eftersom jag blev så sjukt varm om händerna! 🙂
Nåja, 12,5 km blev det varav 40 minuter i något
Det var svårt att få upp farten med stela ben i kylan men en otroligt fin höstdag. Själv fick jag ta av mig min billiga Clas Ohlsson-vantar efter 8 kilometer eftersom jag blev så sjukt varm om händerna! 🙂
Nåja, 12,5 km blev det varav 40 minuter i något
Quote from Funbeat user on 20 October 2013, 22:45Härlig. Tog en löptur i det härliga höstvädret och besökte utegymet i Farsta. Sthlm har ju så många utegym (http://sporthalsa.se/artiklar/traena-gratis-aret-om) man kan springa förbi och passa på att köra lite styrka i. Skönt nu innan snön kommer, ta var
Härlig. Tog en löptur i det härliga höstvädret och besökte utegymet i Farsta. Sthlm har ju så många utegym (http://sporthalsa.se/artiklar/traena-gratis-aret-om) man kan springa förbi och passa på att köra lite styrka i. Skönt nu innan snön kommer, ta var