Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Helgens pass var fantastiska!
För första gången i mitt liv har jag varit i fjällen och sprungit. Jag har druckit gott, kallt fjällbäcksvatten för att släcka törsten. Jag har njutit av naturen och nya bekantskaper. Totalt blev det 51,86 km löpning i fjälle

Låter spännande Jenny.
Själv var jag i Bergen för några veckor sedan och försökte springa i Stoltzen trappan upp till ett av Bergens sju fjäll, Flöjen. Trappan är superbrant på sina ställen och en utmaning att ta sig uppför. En annorlunda och kul "löparup

Härliga 8 kuperade km i friskt höstväder. Andningen på topp och benen svarade bra! 🙂

Intervallstege i kärr! Superkul pass, och jag hade visst oanade talanger att fastna i geggan! Team Nordic Trail, härligt galna ledare som hittar på nya, inspirerande löppass varje gång!
Kram,
Jenny

Vardagen kan kännas trist ibland...
Transportlöpning hem från jobbet, 16 km asfaltslöpning, kändes inte helt lockande efter helgens fjällmiljö och gårdagens kärr. Men, när jag väl började springa kändes det underbart! Solen sken från en klarblå himmel, te

Förkylningstest återigen. Verkar som jag klarar mig bra. Lovade mig själv att inte gå över en väldigt sparsam puls första 10. Förvånansvärt gick det ändå vägen i ett acceptabelt tempo. Avslutade sista två i 3:50-tempo och det kan bara konstateras att det

Transportlöpning hem från jobbet i lugnare tempo än i onsdags. Skönt väder, men eftersom jag startade en dryg timme senare så åkte den långärmade funktionströjan på. Ångrade det lite grand, men tror att jag kanske hade ångrat kortärmad tröja också... Unde

Kunde inte låta bli, trots att det var inplanerad vilodag. En milrunda tillsammans med maken och den numera utflyttade äldste sonen. Sonen tjatade och lät så besviken när jag sa nej att jag inte kunde låta bli...(H)
Härligt löpväder, en liten regnskur i b

Superduper!
Förvisso inget långpass, eftersom jag nu skubbat tre dagar på raken, men otroligt härligt! Solsken och dis, +6-7°C och nästan helt ensam i motionsspåren på Vallentuna IP. Njutning!
Kram,
Jenny

Var lite osäker på höger fotled inför dagens transportlöpning, eftersom jag trampade snett när jag sprang i skogen igår. Jag sprang förvisso vidare igår, men fotleden har varit lite öm idag. Valde därför bort mina tunna, sköna racing flats New Balance 160