Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Det blev en tur i kväll med, håller på att kolla upp en ny runda för VU så jag passade på när jag skulle hämta en paket.
Fin kväll för löpning och det går att trycka på även mellan nattpassen, det är bara att komma i håg det i stället för att mesa runt.

jätteskönt rehabpass idag... höften så gott som helt bra...ett litet uns stelhet precis vid höftkammen ...

underbart att få springa obehindrat igen efter sjuk/skadeperiod...

sprang snabbare än jag gjort tidigare fast distansen var ju bara 3 km... men 5.

Det är vackert i Stockholms norra förorter! Lövträden lyser i alla nyanser från gult till rött. Hög och klar luft, helt underbart att springa!
16 km transportlöpning hem från jobbet, i underbart sköna New Balance 1600. Livsnjutning på hög nivå!
Kram,
Jenn

13 km magisk morgonlöpning! Otroligt vacker gryning, +1,6°C. Första rundan i nya skorna, New Balance 890v3, som levererades med posten igår. Jag har samma modell sedan tidigare, men nu pensionerar jag mina föregående efter drygt 140 mil.
Kram,
Jenny

Jenny: Jag har kvar mina v2:or. De har definitivt uppnått pensionsålder, kan man säga, men de har varit mina favoriter från dag ett. Jag funderar på ett par NB 890 igen. Hur tycker du att v3:orna är i jämförelse med v2:orna?

Dagens pass var för övrigt un

Första gången jag klarat av att jogga 2,3 km i sträck på elljusspåret i dess backar. Jag har alltid slingrat mej från backar tidigare men nu är det slut med det. Snabbt gick det inte jag och jag har bara joggat några ggr. Förra gången jag joggade blev jag

Ett eftermiddagspass för ovanlighetens skull. Riktigt varmt och skönt i spåret, som för övrigt var full med vuxna, barn och hundar. Tydligen en riktig motionsspårspromenaddag!

Kenneth E: Skubbade 8 km idag och kom därmed upp i 200 löpta mil i år. Av des

Jenny: Grattis till medlemskapet i 200-klubben! 🙂 (t+)

Är det ingen större skillnad på v2 och v3 så tror jag nog att jag beställer ett par 890 igen.

Tack Kenneth E!
Jag köpte mina 890v3 via Sportsshoes.com, men tror att Brandos har ännu billigare nu... Strax över halva priset mot i butik i Sverige...
Kram,
Jenny

Idag blev det en runda i skogen, hittade lite svamp 🙂 Jag trodde att vildsvinen hade bökat runt för mycket och sen att frosten förstört alla chanser till att hitta några men det blev lite med hem.