Quote from Funbeat user on 8 September 2013, 11:05Långpass med maken, det första långa passet sedan Salomon Trail Tour Hellas för två veckor sedan. Var ju förkyld förra veckan, så jag har fått ta det lugnt även denna vecka. Skönt tempo idag, bra väder. Njutningsfullt!
Kram,
Jenny
Långpass med maken, det första långa passet sedan Salomon Trail Tour Hellas för två veckor sedan. Var ju förkyld förra veckan, så jag har fått ta det lugnt även denna vecka. Skönt tempo idag, bra väder. Njutningsfullt!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 19:26Kändes härligt! Blev ett kvalitetspass; drygt 5 km med backintervaller. Bestämde mig för att efter varje nedförsbacke vända om och springa (så fort jag kunde) upp "igen". Det blev ett bra pass på en mycket kuperad sträcka. Fem intervaller i varierad läng
Kändes härligt! Blev ett kvalitetspass; drygt 5 km med backintervaller. Bestämde mig för att efter varje nedförsbacke vända om och springa (så fort jag kunde) upp "igen". Det blev ett bra pass på en mycket kuperad sträcka. Fem intervaller i varierad läng
Quote from Funbeat user on 10 September 2013, 21:19Härligt terrängpass med TNT. Teknikträning och flåsträning. Kan konstatera att andningen inte är fullt återställd ännu efter förkylningen förrförra veckan. Grymt roligt och inspirerande!
Kram,
Jenny
Härligt terrängpass med TNT. Teknikträning och flåsträning. Kan konstatera att andningen inte är fullt återställd ännu efter förkylningen förrförra veckan. Grymt roligt och inspirerande!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 15 September 2013, 11:33Långsamt och tungt långpass tillsammans med maken. Strax över 26 km, avklarat innan frukost. Superskönt, trots att jag inte är återhämtad från förkylningen/astman ännu. Segt! Superskönt löparväder!
Kram,
Jenny
Långsamt och tungt långpass tillsammans med maken. Strax över 26 km, avklarat innan frukost. Superskönt, trots att jag inte är återhämtad från förkylningen/astman ännu. Segt! Superskönt löparväder!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 19:30uppfriskande. fortfarande bara korta pass på löpband, men det känns bra ändå. 4.5 km idag 🙂
uppfriskande. fortfarande bara korta pass på löpband, men det känns bra ändå. 4.5 km idag 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 19:39Fick inget flyt i löpningen idag och sprang endast 5 km, känns som luften gick ur mig efter midnattsloppet i Malmö. Svårt att ladda om, fast nya mål är satta.
Fick inget flyt i löpningen idag och sprang endast 5 km, känns som luften gick ur mig efter midnattsloppet i Malmö. Svårt att ladda om, fast nya mål är satta.
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 20:54Igår ett härligt, blött pass i skogen med Team Nordic Trail. Intervaller på kuperade stigar/småvägar, 600 m långa. Härligt med regn, första passet med TNT där det varit "dåligt" väder! Jag gillar dåligt väder 😀
Idag ett annorlunda transportlöpningspass,
Igår ett härligt, blött pass i skogen med Team Nordic Trail. Intervaller på kuperade stigar/småvägar, 600 m långa. Härligt med regn, första passet med TNT där det varit "dåligt" väder! Jag gillar dåligt väder 😀
Idag ett annorlunda transportlöpningspass,
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 21:00Fantastiskt väder! Igår lovade SMHI en helregnig dag idag, men sedan ändrade de sig och det blev en otroligt vacker sensommardag!
Superhärlig hemlöpning från jobbet, jag kan inte annat än älska sensommar/höst! Fantastiskt luft och fantastisk temperatur! (
Fantastiskt väder! Igår lovade SMHI en helregnig dag idag, men sedan ändrade de sig och det blev en otroligt vacker sensommardag!
Superhärlig hemlöpning från jobbet, jag kan inte annat än älska sensommar/höst! Fantastiskt luft och fantastisk temperatur! (
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 07:19HALLÅ!!!
HAR PRECIS KOMMIT HEM FRÅN MIN ALLRA FÖRSTA MIL I LIVET!!!känns så jäkla kul alltså...jag är fan 49 år och har aldrig förr sprungit mer än högst 6 km, när jag var yngre...
passet gk bra...utökade min vanliga distans med ett par kilometer i und
HALLÅ!!!
HAR PRECIS KOMMIT HEM FRÅN MIN ALLRA FÖRSTA MIL I LIVET!!!
känns så jäkla kul alltså...jag är fan 49 år och har aldrig förr sprungit mer än högst 6 km, när jag var yngre...
passet gk bra...utökade min vanliga distans med ett par kilometer i und
Quote from Funbeat user on 21 September 2013, 10:08grattis! alltid kul att slå nya rekord 🙂 (t+)
grattis! alltid kul att slå nya rekord 🙂 (t+)