Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 04:54Smärtsam avslutning på marathon. Krampkänningar efter 27 km gjorde att jag fick börja blanda löpning med gång. Energimässigt inga problem, väggen var inget att oroa sig för, och trött var man inte heller i mål.
Pulsen var hög från början (150+) och steg
Smärtsam avslutning på marathon. Krampkänningar efter 27 km gjorde att jag fick börja blanda löpning med gång. Energimässigt inga problem, väggen var inget att oroa sig för, och trött var man inte heller i mål.
Pulsen var hög från början (150+) och steg
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 06:577 kilometer igår jätteskönt i arla morgonstund 5.45 ....solen går upp ...dimman ligger över fälten...sååå vackert och rofyllt och skönt...
ökade tempot idag utan besvär.. från ca 6.28till 6.09... hade nog bara fastnat i det låga tempot som jag tvingat ne
7 kilometer igår jätteskönt i arla morgonstund 5.45 ....solen går upp ...dimman ligger över fälten...sååå vackert och rofyllt och skönt...
ökade tempot idag utan besvär.. från ca 6.28till 6.09... hade nog bara fastnat i det låga tempot som jag tvingat ne
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 18:23Solen sken, daggen glittrade i gräset (och blötte ner skorna) och slöjorna dansade över sjöarna. Drygt 2,5 timmar på Roslagsleden var en höjdare förutom när det kändes som att löparknät var i antågande igen. Bara att börja stretcha ordentligt igen.
Solen sken, daggen glittrade i gräset (och blötte ner skorna) och slöjorna dansade över sjöarna. Drygt 2,5 timmar på Roslagsleden var en höjdare förutom när det kändes som att löparknät var i antågande igen. Bara att börja stretcha ordentligt igen.
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 19:12En kort eftermiddagsrunda, för i morse kände jag mig trött och ställde om klockan... Hann därför inte med en morgonrunda, utan det fick bli en eftermiddagsrunda. Ganska varmt, men inte för varmt. Härligt klar luft kompenserade solskenet och i skogen är de
En kort eftermiddagsrunda, för i morse kände jag mig trött och ställde om klockan... Hann därför inte med en morgonrunda, utan det fick bli en eftermiddagsrunda. Ganska varmt, men inte för varmt. Härligt klar luft kompenserade solskenet och i skogen är de
Quote from Funbeat user on 25 August 2013, 19:31Drygt 5 km på ben sega och trötta av nattarbete men skönt att orka röra på sig :-)Härlig dag 😀
Drygt 5 km på ben sega och trötta av nattarbete men skönt att orka röra på sig :-)Härlig dag 😀
Quote from Funbeat user on 26 August 2013, 08:22blev 7 km idag igen....fast ökade farten lite till så nu sprang jag på 6 min/km!!!
roligare att springa lite fortare iaf...
kallare denna morgon under 10graderstecket, men solen sken igenom dimman som låg över fälten...väldgt vacker och skön morgon...
blev 7 km idag igen....fast ökade farten lite till så nu sprang jag på 6 min/km!!!
roligare att springa lite fortare iaf...
kallare denna morgon under 10graderstecket, men solen sken igenom dimman som låg över fälten...väldgt vacker och skön morgon...
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 09:40En feel-good runda med inslag av barfotalöpning på en nyklippt golfbana. Kan man börja dagen bättre. 🙂
En feel-good runda med inslag av barfotalöpning på en nyklippt golfbana. Kan man börja dagen bättre. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2013, 21:42Första löparrundan på tre veckor (försökt vila mig fri från min envisa benhinneinflammation). Det blev en blygsam 2,5 km lång runda på grusväg i ganska kuperad och härligt grön, skönt skuggig skogsmiljö... Underbart! Och bäst av allt - jag fick inte ont!!
Första löparrundan på tre veckor (försökt vila mig fri från min envisa benhinneinflammation). Det blev en blygsam 2,5 km lång runda på grusväg i ganska kuperad och härligt grön, skönt skuggig skogsmiljö... Underbart! Och bäst av allt - jag fick inte ont!!
Quote from Funbeat user on 7 September 2013, 15:20Tjejmilen. Trångt och varmt. Glad stämning. Eftersom jag anmälde mig sent och aldrig seedat mig kom jag i en ganska långsam startgrupp. Fördelen är att man springer om många och känner sig pigg och fräsch. Nackdelen är att man inte kan springa i sitt eget
Tjejmilen. Trångt och varmt. Glad stämning. Eftersom jag anmälde mig sent och aldrig seedat mig kom jag i en ganska långsam startgrupp. Fördelen är att man springer om många och känner sig pigg och fräsch. Nackdelen är att man inte kan springa i sitt eget
Quote from Funbeat user on 8 September 2013, 01:04Midnattsloppet Malmö
Sjukt nöjd med mitt första millopp på ca 20 år - trots ytterst modest tid! Efter en usel vår/sommar träningsmässigt tog jag mig runt på förvånansvärt lätta ben, orkade applådera orkestrar o dansare och haj-fajva publiken längs vägen :
Midnattsloppet Malmö
Sjukt nöjd med mitt första millopp på ca 20 år - trots ytterst modest tid! Efter en usel vår/sommar träningsmässigt tog jag mig runt på förvånansvärt lätta ben, orkade applådera orkestrar o dansare och haj-fajva publiken längs vägen :