Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Första löppasset på två veckor, glömmer bort hur skönt det är och idag var det perfekt väder. Var ute en dryg timme, värmde upp med en PowerWalk och sen blev det drygt 4 km i sakta tempo.

Första löppasset denna vecka. Superskönt med sval och klar luft! Lugnt tempo, två varv på 5:an på Vallentuna IP.
Kram,
Jenny

tungt med härlig vind och mycket fart. (t+)

Lugna 9 km när den värsta hettan lagt sig. Riktigt najs.Höll avslappnade 6:24min/km.

tufft! segt! varmt! dessa tre ord sammanfattar dagens korta löppass bra. Benen var inte alls sig själva och kroppen kändes väldigt slö efter en heldag i solen.

Bara att bita ihop och springa vidare.

Semesterns sista träningspass, dock detta på hemmaplan. 13 km löpning i lugnt tempo, men ändå tunga ben. Härlig temperatur, men något för fuktig luft för min smak.

Semestern, totalt 3 veckor, har erbjudit:
10 fallskärmshopp, 14 löppass (varav 2 st långp

Tog mig i kragen och spang 2 km som uppvärmning inför styrketräning, så skönt och jag log i regnet 🙂

3 km lätt uppvämrning till gympass. härligt

Underbart långpass! 22,17 km varav 10 km på Täby IPs motionsslingor. Jätteskönt väder att springa i, friskt och med lätt molnighet.
Kram,
Jenny

Test inför nästa helgs Triathlon, 750 meters simning följt av paus och sen löpning kändes bra. Har bestämt mig för att tävla nästa söndag 🙂 Fint väder med, muller och mörka moln men vi hade solsken nästan hela tiden.