Quote from Funbeat user on 19 July 2013, 18:03Första löppasset på två veckor, glömmer bort hur skönt det är och idag var det perfekt väder. Var ute en dryg timme, värmde upp med en PowerWalk och sen blev det drygt 4 km i sakta tempo.
Första löppasset på två veckor, glömmer bort hur skönt det är och idag var det perfekt väder. Var ute en dryg timme, värmde upp med en PowerWalk och sen blev det drygt 4 km i sakta tempo.
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 09:44Första löppasset denna vecka. Superskönt med sval och klar luft! Lugnt tempo, två varv på 5:an på Vallentuna IP.
Kram,
Jenny
Första löppasset denna vecka. Superskönt med sval och klar luft! Lugnt tempo, två varv på 5:an på Vallentuna IP.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 20 July 2013, 12:15tungt med härlig vind och mycket fart. (t+)
tungt med härlig vind och mycket fart. (t+)
Quote from Funbeat user on 22 July 2013, 21:47Lugna 9 km när den värsta hettan lagt sig. Riktigt najs.Höll avslappnade 6:24min/km.
Lugna 9 km när den värsta hettan lagt sig. Riktigt najs.Höll avslappnade 6:24min/km.
Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 17:27tufft! segt! varmt! dessa tre ord sammanfattar dagens korta löppass bra. Benen var inte alls sig själva och kroppen kändes väldigt slö efter en heldag i solen.
Bara att bita ihop och springa vidare.
tufft! segt! varmt! dessa tre ord sammanfattar dagens korta löppass bra. Benen var inte alls sig själva och kroppen kändes väldigt slö efter en heldag i solen.
Bara att bita ihop och springa vidare.
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 12:49Semesterns sista träningspass, dock detta på hemmaplan. 13 km löpning i lugnt tempo, men ändå tunga ben. Härlig temperatur, men något för fuktig luft för min smak.
Semestern, totalt 3 veckor, har erbjudit:
10 fallskärmshopp, 14 löppass (varav 2 st långp
Semesterns sista träningspass, dock detta på hemmaplan. 13 km löpning i lugnt tempo, men ändå tunga ben. Härlig temperatur, men något för fuktig luft för min smak.
Semestern, totalt 3 veckor, har erbjudit:
10 fallskärmshopp, 14 löppass (varav 2 st långp
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 00:35Tog mig i kragen och spang 2 km som uppvärmning inför styrketräning, så skönt och jag log i regnet 🙂
Tog mig i kragen och spang 2 km som uppvärmning inför styrketräning, så skönt och jag log i regnet 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 20:113 km lätt uppvämrning till gympass. härligt
3 km lätt uppvämrning till gympass. härligt
Quote from Funbeat user on 11 August 2013, 11:03Underbart långpass! 22,17 km varav 10 km på Täby IPs motionsslingor. Jätteskönt väder att springa i, friskt och med lätt molnighet.
Kram,
Jenny
Underbart långpass! 22,17 km varav 10 km på Täby IPs motionsslingor. Jätteskönt väder att springa i, friskt och med lätt molnighet.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 11 August 2013, 15:01Test inför nästa helgs Triathlon, 750 meters simning följt av paus och sen löpning kändes bra. Har bestämt mig för att tävla nästa söndag 🙂 Fint väder med, muller och mörka moln men vi hade solsken nästan hela tiden.
Test inför nästa helgs Triathlon, 750 meters simning följt av paus och sen löpning kändes bra. Har bestämt mig för att tävla nästa söndag 🙂 Fint väder med, muller och mörka moln men vi hade solsken nästan hela tiden.