Quote from Funbeat user on 29 June 2013, 16:37Asjobbigt.
Asjobbigt.
Quote from Funbeat user on 29 June 2013, 17:32Lätta ben och bra driv runt hela Brunnsviken idag. Härligt väder med massor av badare och kanotister. Sommar!
Lätta ben och bra driv runt hela Brunnsviken idag. Härligt väder med massor av badare och kanotister. Sommar!
Quote from Funbeat user on 29 June 2013, 23:17Toppbestigning av Svansjökläppen. Turen började i ösregn och slutade i solsken. Fjällen visade sig från sin bästa sida, trevlig tur med 5 goa vänner 🙂
Toppbestigning av Svansjökläppen. Turen började i ösregn och slutade i solsken. Fjällen visade sig från sin bästa sida, trevlig tur med 5 goa vänner 🙂
Quote from Funbeat user on 30 June 2013, 16:11Grymt kul men även jobbigt idag, Stockholm Trail 21 km. Hammarbybacken besegrades två gånger varav den ena springandes. Gång nummer två var det den branta delen och med 18-19 km terränglöpning i benen så blev det rask gång uppför. I övrigt en superhärlig
Grymt kul men även jobbigt idag, Stockholm Trail 21 km. Hammarbybacken besegrades två gånger varav den ena springandes. Gång nummer två var det den branta delen och med 18-19 km terränglöpning i benen så blev det rask gång uppför. I övrigt en superhärlig
Quote from Jonny Persson on 30 June 2013, 16:15Grattis Jenny!
Grattis Jenny!
Quote from Funbeat user on 30 June 2013, 17:56Tack Mackan!
Träningarna med Team Nordic Trail har gjort nytta, skulle jag tro. Det var torrt i markerna, så skorna var torra när jag kom in i mål, det gjorde sitt till avseende tiden. Jag ramlade inte en enda gång (2 ggr förra årets Stockholm Trail) och
Tack Mackan!
Träningarna med Team Nordic Trail har gjort nytta, skulle jag tro. Det var torrt i markerna, så skorna var torra när jag kom in i mål, det gjorde sitt till avseende tiden. Jag ramlade inte en enda gång (2 ggr förra årets Stockholm Trail) och
Quote from Funbeat user on 30 June 2013, 20:15Wow! Snyggt kämpat Jenny 🙂
Wow! Snyggt kämpat Jenny 🙂
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 20:54Tack Camilla!
Halvtunga ben idag på transportlöpningen hem, 16 km. Testade min nya pendlarryggsäck med vätskeblåsa, Salomon Skin Pro 10. Fick några slurkar vatten när jag testade innan löpningen, men sedan var det tji! När jag kom hem noterade jag att ja
Tack Camilla!
Halvtunga ben idag på transportlöpningen hem, 16 km. Testade min nya pendlarryggsäck med vätskeblåsa, Salomon Skin Pro 10. Fick några slurkar vatten när jag testade innan löpningen, men sedan var det tji! När jag kom hem noterade jag att ja
Quote from Funbeat user on 4 July 2013, 20:45Längtar efter svalka! SMHI förutspådde regn, men vad fick jag? Värme och solsken... Fick ordning på vätskeryggsäcken, supernöjd!
Kram,
Jenny
Längtar efter svalka! SMHI förutspådde regn, men vad fick jag? Värme och solsken... Fick ordning på vätskeryggsäcken, supernöjd!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 4 July 2013, 21:47Korta intervaller , jobbigt men skönt att få blåsa på lite 🙂 .
Korta intervaller , jobbigt men skönt att få blåsa på lite 🙂 .