Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Asjobbigt.

Lätta ben och bra driv runt hela Brunnsviken idag. Härligt väder med massor av badare och kanotister. Sommar!

Toppbestigning av Svansjökläppen. Turen började i ösregn och slutade i solsken. Fjällen visade sig från sin bästa sida, trevlig tur med 5 goa vänner 🙂

Grymt kul men även jobbigt idag, Stockholm Trail 21 km. Hammarbybacken besegrades två gånger varav den ena springandes. Gång nummer två var det den branta delen och med 18-19 km terränglöpning i benen så blev det rask gång uppför. I övrigt en superhärlig

Grattis Jenny!

Tack Mackan!
Träningarna med Team Nordic Trail har gjort nytta, skulle jag tro. Det var torrt i markerna, så skorna var torra när jag kom in i mål, det gjorde sitt till avseende tiden. Jag ramlade inte en enda gång (2 ggr förra årets Stockholm Trail) och

Wow! Snyggt kämpat Jenny 🙂

Tack Camilla!

Halvtunga ben idag på transportlöpningen hem, 16 km. Testade min nya pendlarryggsäck med vätskeblåsa, Salomon Skin Pro 10. Fick några slurkar vatten när jag testade innan löpningen, men sedan var det tji! När jag kom hem noterade jag att ja

Längtar efter svalka! SMHI förutspådde regn, men vad fick jag? Värme och solsken... Fick ordning på vätskeryggsäcken, supernöjd!
Kram,
Jenny

Korta intervaller , jobbigt men skönt att få blåsa på lite 🙂 .