Quote from Funbeat user on 20 June 2013, 21:58Jenny, det var väl i så fall er vi stötte ihop med när vi gick i mål på tredje etappen i Tuff Trail Trippel, denna gång från Saltsjöbaden till Hammarby sjöstad. Helt underbar skogsjogg.
Jenny, det var väl i så fall er vi stötte ihop med när vi gick i mål på tredje etappen i Tuff Trail Trippel, denna gång från Saltsjöbaden till Hammarby sjöstad. Helt underbar skogsjogg.
Quote from Funbeat user on 22 June 2013, 13:28Kenneth E,
Vi sprang med tre olika grupper: bas, medel och tuff.
Vi sprang i Hammarbybacken i tisdags (18 juni) mellan kl 18 och 19. Eftersom vi var tre olika grupper så fanns vi nog lite varstans i backen, så om ni var där den tiden så är sannolikheten
Kenneth E,
Vi sprang med tre olika grupper: bas, medel och tuff.
Vi sprang i Hammarbybacken i tisdags (18 juni) mellan kl 18 och 19. Eftersom vi var tre olika grupper så fanns vi nog lite varstans i backen, så om ni var där den tiden så är sannolikheten
Quote from Funbeat user on 23 June 2013, 15:14Varmt, men inte tryckande eller tungt att andas. Långpass med start kl 7 i morse, men redan då över 20°C. Lugnt och skönt tempo, sista långpasset inför Stockholm Trail nästa helg.
Kram,
Jenny
Varmt, men inte tryckande eller tungt att andas. Långpass med start kl 7 i morse, men redan då över 20°C. Lugnt och skönt tempo, sista långpasset inför Stockholm Trail nästa helg.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 24 June 2013, 08:22gårdagens terrängmil var väldigt lugn och mysig. Sprang med familjemedlemmar och vi hade med oss fika ut i skogen. Härligt, härligt.
gårdagens terrängmil var väldigt lugn och mysig. Sprang med familjemedlemmar och vi hade med oss fika ut i skogen. Härligt, härligt.
Quote from Funbeat user on 25 June 2013, 20:30Grymt kul pass med Team Nordic Trail. Superjobbiga med roliga intervaller, svettigt värre! Så otroligt kul och givande att springa intervaller i grupp, allra helst i terräng! Blir liksom inte av annars! Team Nordic Trail har givit löpningen andra dimensio
Grymt kul pass med Team Nordic Trail. Superjobbiga med roliga intervaller, svettigt värre! Så otroligt kul och givande att springa intervaller i grupp, allra helst i terräng! Blir liksom inte av annars! Team Nordic Trail har givit löpningen andra dimensio
Quote from Funbeat user on 25 June 2013, 23:12Första rundan sommartid i Härjedalen. Sprang ca 2 km i skidspåret och kollade genvägen ner till oss. Doft av myr och blöta fötter, blommor och fåglar: härlig utsikt och solsken 🙂
Första rundan sommartid i Härjedalen. Sprang ca 2 km i skidspåret och kollade genvägen ner till oss. Doft av myr och blöta fötter, blommor och fåglar: härlig utsikt och solsken 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2013, 15:50Gårdagens pass blev min vanliga 5 km:s runda. Fick nytt rekord! 😀 Tyvärr så är jag inte direkt den personen som har strumpor av samma sort, vilket ledde denna gång till skoskav på ena hälen (för kort strumpa), ---> en fin blodrand på den ena skon. Första
Gårdagens pass blev min vanliga 5 km:s runda. Fick nytt rekord! 😀 Tyvärr så är jag inte direkt den personen som har strumpor av samma sort, vilket ledde denna gång till skoskav på ena hälen (för kort strumpa), ---> en fin blodrand på den ena skon. Första
Quote from Funbeat user on 27 June 2013, 21:26Varmt och lite tungt, trots lågt tempo, på transportlöpningen hem idag, 16 km asfalt. Detta var sista löppasset inför Stockholm Trail 21 km på söndag. Längtar till loppet som går på en fantastisk bana i Nackas skogar.
Kram,
Jenny
Varmt och lite tungt, trots lågt tempo, på transportlöpningen hem idag, 16 km asfalt. Detta var sista löppasset inför Stockholm Trail 21 km på söndag. Längtar till loppet som går på en fantastisk bana i Nackas skogar.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 29 June 2013, 14:08Orientering i nästan 3 timmar med ganska mycket stiglöpning. Älskar sommaren som den är nu (bara man springer tillräckligt snabbt att slippa flygfän).
Firar min träningsintensivaste månad sen jag gick med i funbeat (-07) med en India pale ale. Skål!
Orientering i nästan 3 timmar med ganska mycket stiglöpning. Älskar sommaren som den är nu (bara man springer tillräckligt snabbt att slippa flygfän).
Firar min träningsintensivaste månad sen jag gick med i funbeat (-07) med en India pale ale. Skål!
Quote from Funbeat user on 29 June 2013, 16:19Bra att komma igång efter två veckors uppehåll med ett trilskande knä. Tre km i långsamt tempo, kändes helt underbart utan knäsmärta 🙂
Bra att komma igång efter två veckors uppehåll med ett trilskande knä. Tre km i långsamt tempo, kändes helt underbart utan knäsmärta 🙂