Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Varm runda, +24°C ute. Vilodag idag, men kunde inte låta bli att ta en kort runda barfota. 2 km i makligt tempo, fokus på att inte skjuta ifrån med fötterna. Underbart skönt, vågade dock inte ta ett varv till eftersom det var 1,5-2 månader sedan förra bar

22,18 km i värmen. Turligen startade jag strax före kl 7, så värsta värmen hade inte infunnit sig. Riktigt svettigt ändå! Provade nya vätskeryggan, Salomon Advanced Skin S-lab 5. Hur skön som helst! I duschen brände det till på ryggen och det visade sig a

Vilar idag, liksom igår, efter ett pass i förrgår som slet helt fel på mina ben tydligen 🙁 Försökte mig på ett pass med koordinations- och intervallträning, men klappade ihop fullständigt. Uppvärmningslöpningen gick bra, två km i hyfsat tempo med bara li

7/7 60 mil i bil= 3 liter dryck under färden och ett bad 😀
6/7 9 km med totalt ca 900 höjdmeter med vidunderlig utsikt från Hamrafjället över bl a Tänndalens Skidområde. Mycket vätska, blommor och ystra renar. Passet avslutades med att jag vätte håret v

Underbar löpning i skogarna kring Hellasgården i tisdags. OK Ravinen bjöd in till provlöpning av Salomon Trail Tour Hellas-banan. Flera från Team Nordic Trail var där för att få en dos terränglöpning. Varmt och klibbigt, men ack så härligt!

Idag fantasti

Vågade mig ut på en halvmilsrunda efter att ha vilat mina benhinnor några dagar... Sprang en ny runda vilket var roligt som omväxling, men vinden var inte nådig. Skönt dock med lite svalka, hade nog blivit för varmt om det varit vindstilla! Benhinnorna hö

Lättare än förväntat efter den senaste 1,5 månaders mkt sparsamma kubbande. Blev 8.8 km i 6:30 fart. Startade mkt långsamt och slutade snabbare för insåg att hade så mkt energi kvar fortfarande efter 6-7km så det blev lång slutspurt. 🙂

Lugnt och skönt, baserat på gårdagens slutspurt, historiens längsta, inför semestern. Åt knappt något alls och jobbade i drygt 14 timmar för att hinna avsluta/överrapportera. Morgonens pass blev kort, 8 km, och vädret var alldeles underbart med solsken oc

Ändring i planen... Blev visst 13 km löpning idag, tillsammans med maken. Underbart väder, +15°C, molnigt och lite vind. Kunde inte låta bli! Skjuter av olika anledningar fallskärmshoppningen en dag framåt i tiden...
Kram,
Jenny

Det blev mitt längsta långpass hittills (30 km) i mer eller mindre perfekt väder och genom vackert landskap i västra mälardalen. De första två milen kändes sköna och jag var mycket nöjd med att ha sprungit rätt hela tiden, på vägar jag ibland inte visste