Quote from Funbeat user on 9 June 2013, 11:19Långpass i ensamt majestät på Täby IP. Väntade ut åskan, kom iväg något senare än brukligt. Faktiskt riktigt bra väder, trots att solen kom fram mer och mer! Motvinden sista 5 km svalkade bra och kändes uppfriskande och skön.
Kram,
Jenny
Långpass i ensamt majestät på Täby IP. Väntade ut åskan, kom iväg något senare än brukligt. Faktiskt riktigt bra väder, trots att solen kom fram mer och mer! Motvinden sista 5 km svalkade bra och kändes uppfriskande och skön.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 10 June 2013, 11:41Har ledigt idag eftersom jag på em/kvällen ska på examensceremoni och middag. Vaknade till ett härligt, svalt väder och regn i luften, således perfekt för en spontan löprunda! Bästa sättet att lyxa till en ledig dag med!
8 km lugn löpning varav 5 km på Va
Har ledigt idag eftersom jag på em/kvällen ska på examensceremoni och middag. Vaknade till ett härligt, svalt väder och regn i luften, således perfekt för en spontan löprunda! Bästa sättet att lyxa till en ledig dag med!
8 km lugn löpning varav 5 km på Va
Quote from Funbeat user on 10 June 2013, 21:31Blött och lerigt på Rundays intervallpass idag. Först störtskurar och sen lerpölar som inte gick att springa runt. Fartränder långt upp på låren (av lera alltså) (H)
Blött och lerigt på Rundays intervallpass idag. Först störtskurar och sen lerpölar som inte gick att springa runt. Fartränder långt upp på låren (av lera alltså) (H)
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 21:06Säg hej till träningsvärken!
Sjukt kul pass med Team Nordic Trail idag. Styrkeövningar med egen kroppsvikt och intervallstege (1-2-3-3-2-1 min löpning med 1 min vila mellan varje intervall).
Kram,
Jenny
Säg hej till träningsvärken!
Sjukt kul pass med Team Nordic Trail idag. Styrkeövningar med egen kroppsvikt och intervallstege (1-2-3-3-2-1 min löpning med 1 min vila mellan varje intervall).
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 21:06Morgonlöpning med feel good känsla. Barfotalöpning på golfbanan i en killometer mitt i rundan. Det var jag och några rymningsbenägna får som passade på att nyttja banan klockan halv åtta på morgonen. 🙂
Morgonlöpning med feel good känsla. Barfotalöpning på golfbanan i en killometer mitt i rundan. Det var jag och några rymningsbenägna får som passade på att nyttja banan klockan halv åtta på morgonen. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 June 2013, 20:52Inte för att jag kunde röra mig och gå som vanligt tidigare idag, gårdagens pass har lämnat vissa effekter så här dagen efter. Dock måste jag tillägga att efter dagens transportlöpning hem från jobbet, 16 km, så är det ännu värre än innan! Så var det med
Inte för att jag kunde röra mig och gå som vanligt tidigare idag, gårdagens pass har lämnat vissa effekter så här dagen efter. Dock måste jag tillägga att efter dagens transportlöpning hem från jobbet, 16 km, så är det ännu värre än innan! Så var det med
Quote from Funbeat user on 13 June 2013, 15:43Segt innan dagens pass, trött i fötterna och benen, lite ont i ryggen.
När jag väl kom ut i regnet så kändes allt bara bra. Körde lite uppvärmning och sen attackerade jag Kusens backe med intervaller (20-30-40-50s), tre set.
Skönt trött och blöt efteråt,
Segt innan dagens pass, trött i fötterna och benen, lite ont i ryggen.
När jag väl kom ut i regnet så kändes allt bara bra. Körde lite uppvärmning och sen attackerade jag Kusens backe med intervaller (20-30-40-50s), tre set.
Skönt trött och blöt efteråt,
Quote from Funbeat user on 13 June 2013, 17:37Testade transportjogg 14km till jobbet i morse och det var precis lika miserabelt som jag hade trott. Min kropp avskyr träning på fm och helg och jag tvivlar på att jag gör om detta, däremot kan jag nog springa hem 1-2 ggr i veckan om lusten faller på.
Testade transportjogg 14km till jobbet i morse och det var precis lika miserabelt som jag hade trott. Min kropp avskyr träning på fm och helg och jag tvivlar på att jag gör om detta, däremot kan jag nog springa hem 1-2 ggr i veckan om lusten faller på.
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 12:07Härligt långpass i morse. Maken hakade på. Totalt 22,27 km i superskönt väder. En regnskur i början, men sedan uppehåll och skön temperatur.
Kram,
Jenny
Härligt långpass i morse. Maken hakade på. Totalt 22,27 km i superskönt väder. En regnskur i början, men sedan uppehåll och skön temperatur.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 19 June 2013, 19:51Underbart skönt! Efter gårdagens fyra toppbestigningar av Hammarbybacken så kändes dagens transportlöpning väldigt lätt!
Kram,
Jenny
Underbart skönt! Efter gårdagens fyra toppbestigningar av Hammarbybacken så kändes dagens transportlöpning väldigt lätt!
Kram,
Jenny