Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Igår ett fantastiskt skojigt pass med Team Nordic Trail. Vi hoppade över en bäck massor med gånger, sprang korta och långa intervaller, rövade bort Mattisrövarnas skatt. Bästa passet någonsin - IGEN! (L)

Idag ett till en början tungt, varmt och klibbigt

Ett varmt men skönt långpass idag. Tog det riktigt lugnt eftersom jag i fredags sprang både till och från jobbet (2x16 km) och var osäker på om jag skulle få sota för det idag... Benen har känts ovanligt pigga och glada sedan fredagens löpning. Sprang tot

Ganska tidigt pass runt en sjö, mycket skugga och inte så varmt, 3/4 tights och kortärmat, börjat använda mer av de lättaste skor jag äger, med zero drop, har även med mig vätskeryggan för att upptäcka ev fel etc, och allt kändes BRA ! Tempot och pulsen v

Tack bra (t+) nu har det börjat, laddningen mot pers (å familjerekord!?) på LL (V)

Fruktansvärt idag.

För två månader sen sprang jag 2-3 timmar utan några som helst problem. Nu sprutar syrebrist och mjölksyra efter bara 2 km löpning. Klarar knappt 5 km utan att behöva stanna.

Hjälp! Någon? Tips?

lätta, långsamma 7 km efter ett nattpass. otroligt uppiggande 🙂

Långpass. Det blev en slinga helt och hållet uppe i Skatås. En bit på 5:an, lilla Delsjön, 8:an två varv. Första tredjedelen sparade jag ordentligt med kraft. Började jaga successivt lite tid därefter. Kändes väldigt kontrollerat i 4:45 fart. Sprang helt

Otroligt klibbigt och svettigt på löpningen till jobbet idag (trots att jag startade redan vid 05:30-tiden). 16 km i lugnt tempo. Fy mig, men jag längtar verkligen efter svalare säsonger, dvs höst och vinter! Borde emigrera till svalare land!
Kram,
Jenny

Obehagligt varmt på vägen hem från jobbet. Stannade vid Statoil efter ca 11 km ock köpte vatten och en trasa för att torka bort svetten. Två munnar vatten senare kändes löpningen bättre. 16 km på vägen hem, totalt 32 löpta km idag.
Kram,
Jenny

Historien upprepar sig - varmt och klibbigt! Idag 22,5 km i lugnt tempo med maken som sällskap. Nu längtar jag verkligen efter härliga, svala morgonpass!
Kram,
Jenny