Quote from Funbeat user on 18 May 2013, 11:11Underbart!
Lugnt och härligt långpass på Vallentuna IP. Fyra varv på 5:an samt transportlöpning, totalt 23 km. Mysigt sällskap av maken och äldsta sonen. Provade dessutom att dricka en mun Enervit sportdryck vid varje passering av start/mål. Tillvänjning
Underbart!
Lugnt och härligt långpass på Vallentuna IP. Fyra varv på 5:an samt transportlöpning, totalt 23 km. Mysigt sällskap av maken och äldsta sonen. Provade dessutom att dricka en mun Enervit sportdryck vid varje passering av start/mål. Tillvänjning
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 09:02härligt, Gbg-varvet, klarade det och fånler fortfarande dagen efter 🙂
härligt, Gbg-varvet, klarade det och fånler fortfarande dagen efter 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 13:53Stafett idag. Fick tiden 29:55 på 6.5 km! Är så himla nöjd, är fortfarande osäker på om tiden stämmer, för jag började gå på några ställen när det var så himla varmt och jag mådde dåligt. (åtminstone 30 grader i solen) Och enligt min klocka så var tiden ö
Stafett idag. Fick tiden 29:55 på 6.5 km! Är så himla nöjd, är fortfarande osäker på om tiden stämmer, för jag började gå på några ställen när det var så himla varmt och jag mådde dåligt. (åtminstone 30 grader i solen) Och enligt min klocka så var tiden ö
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 17:35Inget vidare faktiskt.
Inget vidare faktiskt.
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 17:36Varmt som en högsommarmorgon och klibbigt!
Trots värmen skönt att springa lite lätt efter gårdagens långpass. Magtrubbel fick begränsade distansen till 10 km, men jag känner mig nöjd ändå!
Kram,
Jenny
Varmt som en högsommarmorgon och klibbigt!
Trots värmen skönt att springa lite lätt efter gårdagens långpass. Magtrubbel fick begränsade distansen till 10 km, men jag känner mig nöjd ändå!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 18:26Ett gym i avsaknad av ordentligt AC, det genererar svettindränkt kropp och genomsura kläder. Men GÖTT var det. Helt klart värt det.
Ett gym i avsaknad av ordentligt AC, det genererar svettindränkt kropp och genomsura kläder. Men GÖTT var det. Helt klart värt det.
Quote from Funbeat user on 19 May 2013, 23:31Jag klarade Göteborgsvarvet! 😀 Första gången någonsin jag springer mer än 10km på asfalt! Som grädden på moset gjorde jag det på under två timmar: 1:55:06. Sjukt nöjd och det hela gav mig massor med mersmak på löpningträning och löptävlingar!
En fantast
Jag klarade Göteborgsvarvet! 😀 Första gången någonsin jag springer mer än 10km på asfalt! Som grädden på moset gjorde jag det på under två timmar: 1:55:06. Sjukt nöjd och det hela gav mig massor med mersmak på löpningträning och löptävlingar!
En fantast
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 11:03Grattis Pär 🙂
Jag "sprang" oxå GV men det var tufft i värmen, jag gick från ca 12 km och var nära att kliva av flera gånger. En ny erfarenhet.
Grattis Pär 🙂
Jag "sprang" oxå GV men det var tufft i värmen, jag gick från ca 12 km och var nära att kliva av flera gånger. En ny erfarenhet.
Quote from Jonny Persson on 20 May 2013, 11:3510,5 km lunchlufs i lätt 4:40-fart i terräng. Sol, splits, bar överkropp och avslutning med ett dopp i sjön. Behöver jag säga mer?
10,5 km lunchlufs i lätt 4:40-fart i terräng. Sol, splits, bar överkropp och avslutning med ett dopp i sjön. Behöver jag säga mer?
Quote from Funbeat user on 20 May 2013, 12:46Jobbigt i värmen fram till vändningen, men i motvinden hem piggnade man till direkt.
Dryga 17km med tempohöjning sista 5km. Trodde jag inte kunde få hög puls i slutet, men sista metrarna når jag ny högsta maxpuls 🙂 Krigar för lite kanske...
Jobbigt i värmen fram till vändningen, men i motvinden hem piggnade man till direkt.
Dryga 17km med tempohöjning sista 5km. Trodde jag inte kunde få hög puls i slutet, men sista metrarna når jag ny högsta maxpuls 🙂 Krigar för lite kanske...