Quote from Funbeat user on 7 May 2013, 12:05Hade stort behov av att avreagera mig (jobbrelaterat). 5x1000 i lite småbackig terräng funkade perfekt. Lugn som en filbunke nu... (H)
Hade stort behov av att avreagera mig (jobbrelaterat). 5x1000 i lite småbackig terräng funkade perfekt. Lugn som en filbunke nu... (H)
Quote from Funbeat user on 9 May 2013, 16:17Varmt, svettigt och kvavt morgonpass idag!
Blev bara 13 km idag eftersom gårdagens trevliga kväll på krogen inte var optimal uppladdning för löpning...
Kram,
Jenny
Varmt, svettigt och kvavt morgonpass idag!
Blev bara 13 km idag eftersom gårdagens trevliga kväll på krogen inte var optimal uppladdning för löpning...
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 9 May 2013, 22:01Behövde komma ut men det blev senare än planerat, skön kväll och det är kul att springa på nya vägar och titta på de hus som finns. Jag var ute drygt 1 timme och enl utsago blev det 1 mil. Bra med tanke på Göteborgsvarvet nästa helg.
Behövde komma ut men det blev senare än planerat, skön kväll och det är kul att springa på nya vägar och titta på de hus som finns. Jag var ute drygt 1 timme och enl utsago blev det 1 mil. Bra med tanke på Göteborgsvarvet nästa helg.
Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 10:34Dagens pass blev ...... inget.
Nu när beslutat är taget känns det skönt att få en gångsskull lyssna på kroppen, och trappa ner inför GöteborgsVarvet. Det är också att träna - huvudet.
Dagens pass blev ...... inget.
Nu när beslutat är taget känns det skönt att få en gångsskull lyssna på kroppen, och trappa ner inför GöteborgsVarvet. Det är också att träna - huvudet.
Quote from Funbeat user on 10 May 2013, 11:40Lokal upptäcktsfärd vid Risingebygden med inslag som grusvägar, uppskrämda hästar, skällande hundar, stängsel, grindar, branter, ladugårdar, sommarstugor, medeltidskyrka, golfbana, hästskit, fält, skog. 12.5km varav 2.5km var asfalt. Kändes bra !
Lokal upptäcktsfärd vid Risingebygden med inslag som grusvägar, uppskrämda hästar, skällande hundar, stängsel, grindar, branter, ladugårdar, sommarstugor, medeltidskyrka, golfbana, hästskit, fält, skog. 12.5km varav 2.5km var asfalt. Kändes bra !
Quote from Funbeat user on 11 May 2013, 12:027,4 km trailrunning i MTB-spåret i Vrinneviskogen i Norrköping. Kuperat, bitvis geggigt, men skönt. Kändes som att det gick väldigt långsamt, men det är bara att inse att jag inte är snabbare än så i kuperad terräng. Nyttigt pass och något jag kommer göra
7,4 km trailrunning i MTB-spåret i Vrinneviskogen i Norrköping. Kuperat, bitvis geggigt, men skönt. Kändes som att det gick väldigt långsamt, men det är bara att inse att jag inte är snabbare än så i kuperad terräng. Nyttigt pass och något jag kommer göra
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 11:16Härligt långpass tillsammans med äldste sonen. Kom iväg precis efter kl 07 och i början av passet var det mulet och svalt. Efterhand uppklarnande och allt varmare. Mot slutet för varmt för min smak, men så tål jag värme dåligt...
Hemifrån (Vallentuna) til
Härligt långpass tillsammans med äldste sonen. Kom iväg precis efter kl 07 och i början av passet var det mulet och svalt. Efterhand uppklarnande och allt varmare. Mot slutet för varmt för min smak, men så tål jag värme dåligt...
Hemifrån (Vallentuna) til
Quote from Funbeat user on 13 May 2013, 00:33gött o lugnt mellanpass med väninnan som jag sällan hinner se. prattempo och vårmiljö 🙂
gött o lugnt mellanpass med väninnan som jag sällan hinner se. prattempo och vårmiljö 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2013, 21:15MTB i Vrinneviskogen på fm och nu på em löpning - backintevaller i Yxbacken. Jobbigt pass där svetten droppade, men mentalt väldigt viktigt och skönt. 44 hårda minuter senare åkte jag hem grymt nöjd. De nya skorna glänste med fantastiskt bra grepp på både
MTB i Vrinneviskogen på fm och nu på em löpning - backintevaller i Yxbacken. Jobbigt pass där svetten droppade, men mentalt väldigt viktigt och skönt. 44 hårda minuter senare åkte jag hem grymt nöjd. De nya skorna glänste med fantastiskt bra grepp på både
Quote from Funbeat user on 15 May 2013, 17:37Det var dags att prova formen. På med lätta skor och springa på asfalt. Gick över förväntan, nytt PB på 10K med 3 minuter (V) !
Det var dags att prova formen. På med lätta skor och springa på asfalt. Gick över förväntan, nytt PB på 10K med 3 minuter (V) !