Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Marsvin är värre..
BILD:http://www.vildedelfiner.dk/marsvin.jpg

8.3 km i 5:05 tempo... 5.0 Training effect... Fantastisk hög puls, kanske bör ändra maxpulsen för löpning på klockan. Vaderna blev sura riktigt tidigt, efter någon kilometer. Något tips för att avlasta vaderna på något sätt?! Alltid begränsande faktorn.

BLÖTT! Nedifrån, uppifrån och inifrån. Kul med bar terräng under fötterna iaf!

Uddlöst.

Jag får bege mig närmare naturen nästa gång för trevligare löpning, för dagens 91min var på banvall. Inga backar, inte ojämnt nånstans (förutom intorkade cykelspår i lera som riskerar bryta fötter). Ska bjuda benen på både backar och ojämnt unde

Underbart 😀 Min backiga runda i skogen, fortfarande lite stel efter fredagens långpass men så skönt ute. Det får bli den rundan fler gånger inför GV.

Lydde tipset från Johanna Lu om att ta tightsen, om det blev för kallt kunde jag raska på stegen 😉

Kändes fint faktiskt! Har äntligen börjat närma mig tiderna jag hade innan mitt uppehåll, och för att vara helt otränad med en kortare löpperiod på ett par månader känns det superskönt att vara kring 25 på halvmilen.

Dagens pass erbjöd en hel del vind so

"Hur kan man ha motvind hela tiden på en runda som i princip är en vändbana?" var väl min primära fundering idag, eftersom det kändes som att springa i en vindtunnel i stort sett hela tiden.

Men annars var det skönt.

Ett härligt långpass i perfekt väder denna morgon. Lite stelt efter gårdagens intervaller med Team Nordic Trail, men skönt!
Kram,
Jenny

4x1200 intervaller längs Fyrisån. Tänkte att det skulle gå lättare nedströms än uppströms, men då hade jag inte räknat med vinden. Det som gick hyfsat lätt åt ena hållet klarade jag inte hur jag än slet i motvinden åt andra hållet. Det positiva var ändå a

långsamt.