Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Dagens löprunda kändes lagom, känner mig stark tack vare många höjdmeter på milen på okända marker. Pulsen höll sig låg och farten hyfsat hög, ingen avslutande spurt, ingen dricka, men en dag närmare Marathonstart !

Helt perfekt löparväder för mig!
Lagom svalt, solen gömde sig bakom moln och så var det medvind. Korta tights och t-shirt var helt perfekt. Lätt i steget och för mig bra tempo trots att det kändes lätt!
Härlig avslutning på arbetsveckan!
Kram,
Jenny

kort lätt runda på dryga 5km med liten paus för nån form av dunder-amatör-löpskolningshalloj.

Helt awesome! Då jag slog personbästa på Kungsholmen runt (10 km) med 40 sekunder; 37:15! Hela lördagen blir en enda stor njutning!

http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa

Blev en 1-timmes löprunda idag. Första för året! ( alla andra runt 30 min) Det var verkligen på tiden, men det blir så då man är förkyld hela tiden... Blev väl ca 11 km skulle jag gissa. Kroppen kändes tung från början till slut, men nu är det gjort iaf.

Veckans andra långpass, även denna gång runt Vallentunasjön. Idag med trevligt sällskap av make och äldsta sonen. Behagligt tempo. Soligt och trevligt, turligen hade vi inte motvind mer än ca 5 km av rundan och dessutom endast i början av passet. Det skul

veckans långrunda, haft lite paus från långrundor pga behövde backa lite i träningen, men nu blev det en, lite gränstestning samtidigt. Blev 18.4km (de sista 400m för ja inte va säker på km-gränsen så tog lite extra för säkerhets skull). Kändes bra, blev

Första passet i shorts och kortärmat. Kändes helt rätt att i solskenet springa med solglasögon. Kändes underbart jämfört med vinterna alla rundor med pannlampa, massor lager kläder, damasker för all snö, vantar och ...
Njöt stort och var tacksam för att a

Kort morgonjogg på ca 5 km. Skönt sätt att vakna på. Har börjat komma igång med löpningen så smått nu. Ska jobba mig upp till rundor på 10 km eller en timme lite drygt tänkte jag.

Knutar och värk är snart helt borta från benen, de börjar kännas bra. Det blev 9km på rätt sköna grusvägar i bra tempo för mig (5:01). Benen är väl helt prima om en månad, yipieeee !!! 🙂