Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 17:3213km mestadels på grusväg, fanns även asfalt på sträckan, skog och mjuk, blöt sand att sjunka ner rejält i. Känns som benen masseras till rätta när man springer på riktigt mjukt underlag, istället för att ackumulera spänningar på de hårda underlagen. Det
13km mestadels på grusväg, fanns även asfalt på sträckan, skog och mjuk, blöt sand att sjunka ner rejält i. Känns som benen masseras till rätta när man springer på riktigt mjukt underlag, istället för att ackumulera spänningar på de hårda underlagen. Det
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 21:36Dagens lopp kändes extra härligt med solen i ansiktet! (:
www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Dagens lopp kändes extra härligt med solen i ansiktet! (:
http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 15:33Gnälligt kanske, men för varmt! Hur ska det gå när det blir sommar? Tål jag värmen ännu sämre i år än tidigare år? Gaaah.
Vindjackan åkte av efter en stund, solen sken och brände på ordenligt, trots att jag gav mig av innan kl 07:30... Långtights var fel
Gnälligt kanske, men för varmt! Hur ska det gå när det blir sommar? Tål jag värmen ännu sämre i år än tidigare år? Gaaah.
Vindjackan åkte av efter en stund, solen sken och brände på ordenligt, trots att jag gav mig av innan kl 07:30... Långtights var fel
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 16:13Årets första pass i shorts 🙂
Varmt och skönt ute med lätt vind.
Körde backintervaller, inte så långt och inte så snabbt kanske , men skönt och behövligt, nu kan det bara bli bättre 🙂
Årets första pass i shorts 🙂
Varmt och skönt ute med lätt vind.
Körde backintervaller, inte så långt och inte så snabbt kanske , men skönt och behövligt, nu kan det bara bli bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2013, 21:04Fantastiskt skojigt!
Intervaller i grupp i terrängen och i backe med Team Nordic Trail. Sjukt roligt, faktiskt! Somliga deltagare far fram som värsta bergsgetterna över stock och sten och uppför/nerför backar. Kan inte annat än beundra deras teknik och ko
Fantastiskt skojigt!
Intervaller i grupp i terrängen och i backe med Team Nordic Trail. Sjukt roligt, faktiskt! Somliga deltagare far fram som värsta bergsgetterna över stock och sten och uppför/nerför backar. Kan inte annat än beundra deras teknik och ko
Quote from Funbeat user on 24 April 2013, 00:28Rätt okej, lite halvtungt i början. Sprang med 13kg barnvagn + 8,5kg bebis framför mig som extravikt. Blev 6km på 31 minuter vilket jag är supernöjd med, speciellt med tanke på att det är ett kvitto på att intervallpassen på löpband lönar sig.
Då jag väl
Rätt okej, lite halvtungt i början. Sprang med 13kg barnvagn + 8,5kg bebis framför mig som extravikt. Blev 6km på 31 minuter vilket jag är supernöjd med, speciellt med tanke på att det är ett kvitto på att intervallpassen på löpband lönar sig.
Då jag väl
Quote from Funbeat user on 24 April 2013, 21:17blev 9 km idag, lätt löpning i lätta skor 🙂
blev 9 km idag, lätt löpning i lätta skor 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2013, 00:1210 km distanslöpning blev det idag. Kom ut för sent så det blev pannlampa på...
Kändes bra hela vägen. Gick aningen snabbare än planerat.
10 km distanslöpning blev det idag. Kom ut för sent så det blev pannlampa på...
Kändes bra hela vägen. Gick aningen snabbare än planerat.
Quote from Funbeat user on 25 April 2013, 07:38Och jag sprang årets första pass i korta tights igår. Så skönt!
Kram,
Jenny
Och jag sprang årets första pass i korta tights igår. Så skönt!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 25 April 2013, 15:45Sega ben, men bra väder, såg årets första fjäril (H)
Testade lite nya vägar med blandat resultat, blev bla ett helt varv runt en lite sjö vid Scania, fanns inte alls en stig där jag trodde att det skulle finnas en, bara stängsel. Skönt efteråt iaf 🙂
Sega ben, men bra väder, såg årets första fjäril (H)
Testade lite nya vägar med blandat resultat, blev bla ett helt varv runt en lite sjö vid Scania, fanns inte alls en stig där jag trodde att det skulle finnas en, bara stängsel. Skönt efteråt iaf 🙂