Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 10:48Valde löpbandet imorse för att få hjälp med farthållningen. Känns fel att springa inne, speciellt när man inte längre behöver 4 lager kläder och pannlampa.
Blev ett progressivt pass med ökning var 5 minut. Sista 10 min nära/på mitt max tempo på 10 km. V
Valde löpbandet imorse för att få hjälp med farthållningen. Känns fel att springa inne, speciellt när man inte längre behöver 4 lager kläder och pannlampa.
Blev ett progressivt pass med ökning var 5 minut. Sista 10 min nära/på mitt max tempo på 10 km. V
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 20:47Kan konstatera att jag har dålig kondis och att man blir bra på det man tränar på. Är således kass på att springa i backar, för det gör jag sällan! Men, den goda nyheten är att man kan träna upp det man är dålig på, så jag är glad varje gång jag har genom
Kan konstatera att jag har dålig kondis och att man blir bra på det man tränar på. Är således kass på att springa i backar, för det gör jag sällan! Men, den goda nyheten är att man kan träna upp det man är dålig på, så jag är glad varje gång jag har genom
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 20:59Ansträngande idag.
Har strypt ner kolhydratintaget, blir måltider utan pasta/ris/potatis, inget kolhydratpulver innan/under/efter passen. Pigga ben första 11km då jag cyklade som en tok i medvinden (35km/h). Desto tyngre sedan med 8.5km löpning, och ännu
Ansträngande idag.
Har strypt ner kolhydratintaget, blir måltider utan pasta/ris/potatis, inget kolhydratpulver innan/under/efter passen. Pigga ben första 11km då jag cyklade som en tok i medvinden (35km/h). Desto tyngre sedan med 8.5km löpning, och ännu
Quote from Jonny Persson on 17 April 2013, 21:04Så hade ni en sadistisk ledare också. 😀
Så hade ni en sadistisk ledare också. 😀
Quote from Funbeat user on 17 April 2013, 22:21Har äntligen hittat tillbaka tekniken i mitt löpning! 4,32 km rund byn i dag med tiden 17:13. tempo blir något 3:95 min/km. 🙂 Kändes även att kunde ta det hårdare! 🙂
Har äntligen hittat tillbaka tekniken i mitt löpning! 4,32 km rund byn i dag med tiden 17:13. tempo blir något 3:95 min/km. 🙂 Kändes även att kunde ta det hårdare! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2013, 18:09Regnet har öst ner mest hela dagen, men när jag drog på mig löpargrejerna för transportlöpningen hem bröt solen igenom och molnen försvann. Löpningen gick lätt och ledigt till att börja med, men rätt snart blev jag varm och då åkte löparjackan av och lite
Regnet har öst ner mest hela dagen, men när jag drog på mig löpargrejerna för transportlöpningen hem bröt solen igenom och molnen försvann. Löpningen gick lätt och ledigt till att börja med, men rätt snart blev jag varm och då åkte löparjackan av och lite
Quote from Jonny Persson on 18 April 2013, 18:48Det var snällt sagt Jenny. Tack!
Det var snällt sagt Jenny. Tack!
Quote from Funbeat user on 18 April 2013, 18:58lätt jippi. iförsej väldigt kort, men härlig änsla.
lätt jippi. iförsej väldigt kort, men härlig änsla.
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 07:51En lugn och lätt morgonrunda på 8 km, varav 5 på Vallentuna IP. Spåret är fint, några isfläckar, men det gick utan problem att passera vid sidan om dessa. Några blöta och geggiga partier, men bara ett ställe där jag inte kom förbi torrskodd. New Balance I
En lugn och lätt morgonrunda på 8 km, varav 5 på Vallentuna IP. Spåret är fint, några isfläckar, men det gick utan problem att passera vid sidan om dessa. Några blöta och geggiga partier, men bara ett ställe där jag inte kom förbi torrskodd. New Balance I
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 12:33Bra men så jobbigt. Kommunen måste ha byggt om min backiga runda för den var jättebackig idag. Hm, eller kan det bero på att jag inte sprungit på nästan 3 veckor (#)
Nå väl, runt kom jag och jag såg blåsippor och det gjorde mig glad 🙂
Bra men så jobbigt. Kommunen måste ha byggt om min backiga runda för den var jättebackig idag. Hm, eller kan det bero på att jag inte sprungit på nästan 3 veckor (#)
Nå väl, runt kom jag och jag såg blåsippor och det gjorde mig glad 🙂