Quote from Funbeat user on 1 April 2013, 13:45Ja ganska lätt löpning som var rätt lätt. fortfarande lite jobbig is som jag gjorde mitt bästa för att undvika. Undrar hur lång effekten av att ge blod är?
Ja ganska lätt löpning som var rätt lätt. fortfarande lite jobbig is som jag gjorde mitt bästa för att undvika. Undrar hur lång effekten av att ge blod är?
Quote from Funbeat user on 1 April 2013, 13:57Riktigt trevligt när jag väl kom iväg! Velade länge, hade jag kanske inte lite ont nån stans, eller håller jag kanske på att bli förkyld? Mensvärk har jag också, jag ska nog inte springa idag. Men det fina vädret drog mig ut i alla fall och jag var tillrä
Riktigt trevligt när jag väl kom iväg! Velade länge, hade jag kanske inte lite ont nån stans, eller håller jag kanske på att bli förkyld? Mensvärk har jag också, jag ska nog inte springa idag. Men det fina vädret drog mig ut i alla fall och jag var tillrä
Quote from Funbeat user on 3 April 2013, 10:54Påskdagens pass var underbart och jobbigt, från stugan och till norska gränsen med ett höjdskillnad på 100 meter i början och slutet. Rundan är drygt 16 km och pannbenet blev luftat.
Påskdagens pass var underbart och jobbigt, från stugan och till norska gränsen med ett höjdskillnad på 100 meter i början och slutet. Rundan är drygt 16 km och pannbenet blev luftat.
Quote from Funbeat user on 4 April 2013, 16:07En härlig känsla att springa i solsken. Hade en ganska tuff backe på min runda idag, prövade att korta ner stegen uppför och kunde konstatera att det inte alls var så tröttande som jag trodde. Sen är det ju bara underbart att springa utför backen på tillb
En härlig känsla att springa i solsken. Hade en ganska tuff backe på min runda idag, prövade att korta ner stegen uppför och kunde konstatera att det inte alls var så tröttande som jag trodde. Sen är det ju bara underbart att springa utför backen på tillb
Quote from Funbeat user on 4 April 2013, 16:15Lättare än förväntat, men tyngre än sist (då jag körde 14.6km i nedförssluttning). Nu blev det 15km på planmark med blandat underlag - asfalt, gräs, gyttja, snö, snöslask, is... Solen sken och hade på mig min rosa vindjacka för första gången i år. Har ann
Lättare än förväntat, men tyngre än sist (då jag körde 14.6km i nedförssluttning). Nu blev det 15km på planmark med blandat underlag - asfalt, gräs, gyttja, snö, snöslask, is... Solen sken och hade på mig min rosa vindjacka för första gången i år. Har ann
Quote from Funbeat user on 4 April 2013, 17:48Ganska ansträngande.
12km med gåvila efter 9km, sedan jogga hem resterande 3km. Det är 2 veckor sedan förra löprundan, man är nog lite för ivrig och stressar sig själv. Tyckte alla backar gick lättare nu, men hade kanske även lite ojämn kadens.
Ganska ansträngande.
12km med gåvila efter 9km, sedan jogga hem resterande 3km. Det är 2 veckor sedan förra löprundan, man är nog lite för ivrig och stressar sig själv. Tyckte alla backar gick lättare nu, men hade kanske även lite ojämn kadens.
Quote from Funbeat user on 6 April 2013, 10:02Ännu ej återställd efter förkylningen. Nu med pågående astma som restsymptom. Valde att springa med Team Nordic Trail i tisdags, men sprang med basgruppen, för att kunna hålla ett lägre tempo. Långa backintervaller, totalt löpsträcka blev 4 km. Jättemysig
Ännu ej återställd efter förkylningen. Nu med pågående astma som restsymptom. Valde att springa med Team Nordic Trail i tisdags, men sprang med basgruppen, för att kunna hålla ett lägre tempo. Långa backintervaller, totalt löpsträcka blev 4 km. Jättemysig
Quote from Funbeat user on 7 April 2013, 15:50Återigen ganska tungt!
Kul att springa TEC-banan tillsammans med några som tänker delta i loppet på lördag. 10 km i lugnt tempo, skönt trots att det var tunga ben, tack vare solsken, fågelkvitter och trevlig löpargrupp!
Kram,
Jenny
Återigen ganska tungt!
Kul att springa TEC-banan tillsammans med några som tänker delta i loppet på lördag. 10 km i lugnt tempo, skönt trots att det var tunga ben, tack vare solsken, fågelkvitter och trevlig löpargrupp!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 20:406 km lugnt tempo , helt underbart att komma ut igen efter 1 veckas ofrivilligt uppehåll .
6 km lugnt tempo , helt underbart att komma ut igen efter 1 veckas ofrivilligt uppehåll .
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 22:14Håller på att renovera hemma och har för tillfället ett utrivet badrum. Kommer bli många sena jobbkvällar och tidvis få leva utan dusch. Kommer bli lite struligt med träningen men kommer försöka hålla träningen på samma nivå som planerat.
Hade ändå ork e
Håller på att renovera hemma och har för tillfället ett utrivet badrum. Kommer bli många sena jobbkvällar och tidvis få leva utan dusch. Kommer bli lite struligt med träningen men kommer försöka hålla träningen på samma nivå som planerat.
Hade ändå ork e