Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Halvtung löpbandsrunda på 8km som hamnade i det varmaste hörnet där solen gassade på. urk... Får la se de som träning inför de alltför varma sommardagarna... eller nåt... Tungt blev det iallefall.

Efterlängtat!
Efter att ha kroknat i en infektion för 1½ vecka sedan, så kändes det underbart att få smyga igång löpningen med 3 varv runt kvarteret = totalt 3 km. Maken hade bestämt att jag inte skulle få någon puss förrän jag blivit frisk nog för att sp

Äntligen vågar jag springa igen. Har bara joggat i lugnt tempo i två månader sen vaden pajade men idag blev det 13 kilometer på 55 minuter. Segt då jag saknar tempoträning men skönt att kroppen höll.(t+)

Det har inte blivit några löprundor på en vecka pga "skador", istället har jag haft 3 pass på crosstrainer, 1x30 och 2x60 minuters med 75% puls.

Idag blev det även "långdistanscyklingspremiär", 2.5 timmar som kändes klart lättare än 2.5 timmar springand

Oväntat piggt. Mitt första löppass sedan Premiärmilen. Blev 11 km (ovanligt långt för mig). Nu jävlar.

http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa

5,1 km löpning igår och 8 km idag. Härliga morgonpass i strålande solsken!
Fortfarande med största försiktighet pga infektionen tidigare denna och förra veckan.
Kram,
Jenny

Soligt och skönt!
13 km varav 10 km med VJ Bold Black på Vallentuna IP.
Kram,
Jenny

Soligt och lätt. Kanhända det "lätta" hade att göra med en totalsänkning i höjdmeter på ca 70 m under sträckans gång. Fick till ett långpass på 14.7 km. Sen fick jag snällt ta lokaltrafiken hem igen. Tur de inte var så mkt folk ute i trafiken mtp min geno

Soligt njutningspass i låg fart. Försöker bara hitta lusten att springa igen, och idag så var det ren njutning att vara ute 🙂

Repris på gårdagens pass. En timme senare på dagen, så lite mer sorbetsnö än igår. Sol, fågelkvitter och allmän lycka.
Kram,
Jenny