Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Härlig morgonlöpning tillsammans med maken och äldsta sonen. Runt Vallentunasjön, totalt 22,5 km, i lugnt tempo. -10°C och vi upptäckte inte förrän vid ca 15 kms löpning att det faktiskt blåste lite grand. Sista biten hem blev en historia med kallt/stelt

Team Nordic Trail-löpning igår, tisdag.
Som jag frustade och flåsade måste jag ha låtit som om jag hade en nära-döden-upplevelse! Härligt, skojigt och med hög puls! Ett svandyk i mörkret på terrängbanan, men klarade mig undan skador! Det gäller att lyfta

Första transportlöpningspasset för veckan, efterlängtat! Ibland kommer livet emellan och kvällarna är uppbokade med annat än löpning. Desto skönare när löpningen äntligen blir av!
Kram,
Jenny

Det blev en efterlängtad lagom runda i morgonsolen för att inte öka på träningsvärken FÖR mycket. Lyckades vända så rundan bara blev 8km och nästan hålla mig från "kuta!", hmm..lite träningsvärk blir det nog igen 🙂

Tungt rakt igenom. 6 km på löpband och sackade lite. Fick piska på lite några gånger för att inte råka trilla av bandet. Märks att kört intervall i förrgår vilket är ganska nytt för mig, samt att har ätit för lite på mitt rätt aktiva jobb.

5 km på lunchen i Skrylle. Lugnt tempo men nästan besviken när jag var i mål. Hoppas på att isen släpper så att övriga slingor går att löpa utan risk för att man halkar av.

Lugn, men tung, morgonrunda. 8 km i måttligt tempo. Sprang 16 km igår och kom hem vid 18:30-tiden, så det blev ungefär 12 timmar mellan passen. Ger en insikt om att springa 16 km till/från jobbet samma dag måste ske i makligt tempo, annars kommer det vara

Svårt, mellandistans 16K.

25K+ är ju enkla, starta sakta och håll den farten 🙂
10K är oxå enkla: öppna lagom men tappa inte farten.

12K i fredags kändes som 10K, rappt, enkelt och kul.
16K idag var nästan som 25K, men man vill ju ha en bättre kilometer

Tunga ben, tung kropp. Tog mig runt 21,7 km på ren viljestyrka. Kändes som knappt styrfart och uppför backarna stod jag nästan stilla. Blev snopen när jag kom hem och såg att tiden var i nivå med mina bästa tider på distansen. Dålig kroppskännedom, typ...

låångsamma 13km. blev förbisprungen av alla och skulle inte blivit det minsta förvånad om några skröpliga tanter me rullatorer hade trippat förbi. suck. men tog mig runt iallefall...