Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

lugna 12 km. kändes bra, men lite ömma knän på slutet.

Kom så iväg, vid 17-tiden. Efter en dag med regnskurar och sol hade det nu frusit på. Eftersom jag springer mest på trottoarer och gångvägar var det mestadels bra underlag, men bitvis riktigt, riktigt halt. Värst är smältvattnet som frusit, det är riktigt

Första milen avklarad! känns jätte bra och oerhört motiverande. 🙂
Det var lagom varmt och skönt med friska vindar. Dock känns det i ben och lår men trots detta är jag väldigt pigg och alert. Dessutom är det inte bara en livshändelse utan även en comeback

Vintern snabbaste runda rund byn. 4,32 km. med tiden 17:47 , 4:07 Min/km.:-)
Kändes dessutom Bra! 🙂 Formen är uppåt! 🙂

30 min på löpbandet. 🙂 Formen kändes riktigt fin. Jag har tyvärr läst alldeles för mycket om vargar i tidningar och internet den senaste tiden, så jag har blivit lite smårädd att fara ut och springa. Men det går väl om, så snart är jag ute i solen igen.

kort runda på löpband. 4 km. Lätt och gött 🙂

Jag lär mig.

Höll igen medvetet de första 5km, då jag tidigare har nått alldeles för höga pulser. Trodde och hoppades att pulsen senare skulle lägga sig över de statiska 143bpm som varit vanligt sista tiden på långpass, samtidigt som hastigheten ökade. R

9,7 km från Finska Tullen upp till Aavasaksa berget och tillbaka med en komppis. Det är över två kilometer uppförsbacke vissa ställen regält lutning.Lugn tempo uppåt.Tillbaka betydligt högre tempo. Kändes bra! 🙂

Livsfarligt!
Blankis och knöggligt, isigt underlag mest hela rundan. Trodde på bättre underlag, så jag lämnade dobbskorna hemma. Dumt. Men skönt att springa efter en lång dag framför tv:n... Vasaloppet och sedan 5-milen där Olsson tog guld...
Ser nu fram

Intervall på löpmattan. 10min lugn + 5x2min hård, 30sek vila + 5min lugn. Hade tröstätit innan, så det kändes som om jag bara ville spy upp alltihop medans jag sprang. (måndag efter ett uselt sportlov) Men det är väl bra, så att jag någon gång slutar med