Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 14:13Underbart skönt!
21,7 km löpning, maken bjöd trevligt sällskap. Perfekt löparväder, bitvis något trist underlag (dåligt plogade trottoarer och gångvägar), men det mesta var alldeles underbart! Fågelkvitter i arla morgonstund, hur härligt är inte det så hä
Underbart skönt!
21,7 km löpning, maken bjöd trevligt sällskap. Perfekt löparväder, bitvis något trist underlag (dåligt plogade trottoarer och gångvägar), men det mesta var alldeles underbart! Fågelkvitter i arla morgonstund, hur härligt är inte det så hä
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 19:22Efter en vecka i skidspåren så var det idag dags att snöra på joggingskorna, nästan samma underlag och (o)väder som i Härjedalen men det var skönt att komma ut. Tur att jag har en träningskompis som jag lovat att springa med annars vette 17 om det hade bl
Efter en vecka i skidspåren så var det idag dags att snöra på joggingskorna, nästan samma underlag och (o)väder som i Härjedalen men det var skönt att komma ut. Tur att jag har en träningskompis som jag lovat att springa med annars vette 17 om det hade bl
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 20:5711,1 km från Finska Ylitornio ,ainiovaara .Sonen var dit att åka skidor.jag far med och sprang hem till Övertorneå. Har haft broblem med Tennisambåge länge så kunde inte åka skidor. Me springa går det Bra 🙂 . Det var Nordligt mot vind som gjorde löpnin
11,1 km från Finska Ylitornio ,ainiovaara .Sonen var dit att åka skidor.jag far med och sprang hem till Övertorneå. Har haft broblem med Tennisambåge länge så kunde inte åka skidor. Me springa går det Bra 🙂 . Det var Nordligt mot vind som gjorde löpnin
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 19:50blev löpband idag. 5k. började bra. efter ett tag blev det helt obehagligt i magen (?), men gick över när ja sänkte tempo igen. fick till mina 5 iallafall.
blev löpband idag. 5k. började bra. efter ett tag blev det helt obehagligt i magen (?), men gick över när ja sänkte tempo igen. fick till mina 5 iallafall.
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 20:43Tung löpning, lät benen styra tempot. Att det kändes tungt beror nog på gårdagens restaurangmiddag och att det bara blev 4 timmar sömn.
Blev förvånad över att det trots allt var ett av de snabbare passen för att vara vinter, man tackar och bockar.
Kram,
J
Tung löpning, lät benen styra tempot. Att det kändes tungt beror nog på gårdagens restaurangmiddag och att det bara blev 4 timmar sömn.
Blev förvånad över att det trots allt var ett av de snabbare passen för att vara vinter, man tackar och bockar.
Kram,
J
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 21:29Nytt trappträningspass i kväll och som vanligt ingick en pratpaus med granne.
Lade upp träningen i intervaller med 8+8+4+4+7=33 vändor med 136 uppförssteg tot 272 i varje. Mellan varje intervall tio min paus. 4 488 uppför, tot. 8 976 steg.
Lite trögt
Nytt trappträningspass i kväll och som vanligt ingick en pratpaus med granne.
Lade upp träningen i intervaller med 8+8+4+4+7=33 vändor med 136 uppförssteg tot 272 i varje. Mellan varje intervall tio min paus. 4 488 uppför, tot. 8 976 steg.
Lite trögt
Quote from Funbeat user on 22 February 2013, 12:51öm... gjort nåt mysko me höften så att knäet e ömt. Blev dryga 10 iallefall.
öm... gjort nåt mysko me höften så att knäet e ömt. Blev dryga 10 iallefall.
Quote from Funbeat user on 22 February 2013, 21:02Härligt! 16 km löpning hem från jobbet. Perfekt väder och som bonus ljust ute under halva passet!
Kram,
Jenny
Härligt! 16 km löpning hem från jobbet. Perfekt väder och som bonus ljust ute under halva passet!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 23 February 2013, 13:49Lagom, varken lätt eller plågsam runda.
Förra helgens långrunda var 25km, utan vatten eller energi - Kändes lätt !
Idag 10% längre, 27.5km, med 7dl kolhydratvätska (450kcal) i 4 småflaskor - Tappade 7s / km troligen pga extravikten 1.2kg och drickandet
Lagom, varken lätt eller plågsam runda.
Förra helgens långrunda var 25km, utan vatten eller energi - Kändes lätt !
Idag 10% längre, 27.5km, med 7dl kolhydratvätska (450kcal) i 4 småflaskor - Tappade 7s / km troligen pga extravikten 1.2kg och drickandet
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 11:36Strålande sol, krispig luft, vindstilla. Fågelkvitter. 21,7 km härlig löpning runt Vallentunasjön, alldeles ensam. Eget tempo.
För första gången någonsin med en löparklocka (Garmin Forerunner 410), så jag ska försöka ladda ner passet på Funbeat. Oteknisk
Strålande sol, krispig luft, vindstilla. Fågelkvitter. 21,7 km härlig löpning runt Vallentunasjön, alldeles ensam. Eget tempo.
För första gången någonsin med en löparklocka (Garmin Forerunner 410), så jag ska försöka ladda ner passet på Funbeat. Oteknisk