Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 11:54Underbart, fantastiskt! Idag är lovorden många! (L)
Årets första långpass och dessutom fick jag trevligt sällskap av maken och äldsta sonen. Distansrekord för sonen, som var mycket nöjd efteråt. Barmark och is som underlag, men tack vare kylan och sand va
Underbart, fantastiskt! Idag är lovorden många! (L)
Årets första långpass och dessutom fick jag trevligt sällskap av maken och äldsta sonen. Distansrekord för sonen, som var mycket nöjd efteråt. Barmark och is som underlag, men tack vare kylan och sand va
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 15:05Bra stuns i spirorna idag! 19,6 km med en härlig sol som sällskap!
Bra stuns i spirorna idag! 19,6 km med en härlig sol som sällskap!
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 21:28Har börjat trappträna och tycker det är fantastiskt givande.
Bor i åttavåningshus med 136 steg upp till vinden och tycker det är synd att förbise den möjligheten när jag nu har den.Denna gång hade jag tränat armhävningar innan så det fick räcka med fe
Har börjat trappträna och tycker det är fantastiskt givande.
Bor i åttavåningshus med 136 steg upp till vinden och tycker det är synd att förbise den möjligheten när jag nu har den.
Denna gång hade jag tränat armhävningar innan så det fick räcka med fe
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 22:05Häftigt Lena (t+) Vilken hängivenhet, jag blir klart imponerad
Häftigt Lena (t+) Vilken hängivenhet, jag blir klart imponerad
Quote from Funbeat user on 4 February 2013, 20:58Idag körde jag en hårdträning efter en period av dvs sjukdommar..
Men kände att nu har jag villat nog och eftersom att jag är tränare för barn i åldern 8-10 år i längd så blev det ett hårt pass + en timmes egen träning hemma för rumpa, mage, ben och arma
Idag körde jag en hårdträning efter en period av dvs sjukdommar..
Men kände att nu har jag villat nog och eftersom att jag är tränare för barn i åldern 8-10 år i längd så blev det ett hårt pass + en timmes egen träning hemma för rumpa, mage, ben och arma
Quote from Funbeat user on 5 February 2013, 16:01Lite segt att komma igång, sen gick det som en dans. Tyvärrr var det dags att slänga på dubbskydden på dojorna igen, det är inte vår än på ett tag. Men är tacksam för att lösningar finns, så man kan springa säkert även denna årstiden.
Lena ovan, löste s
Lite segt att komma igång, sen gick det som en dans. Tyvärrr var det dags att slänga på dubbskydden på dojorna igen, det är inte vår än på ett tag. Men är tacksam för att lösningar finns, så man kan springa säkert även denna årstiden.
Lena ovan, löste s
Quote from Funbeat user on 7 February 2013, 07:33Gårdagens löpning var inte alls bra, tvingades avbryta efter knappa 5km och gå hem efter tilltagande värk i lårens baksida 🙁
Är nog den lataste av alla när det kommer till stretching och uppvärmning, värk är det normala tillståndet för baksidan...upp- o
Gårdagens löpning var inte alls bra, tvingades avbryta efter knappa 5km och gå hem efter tilltagande värk i lårens baksida 🙁
Är nog den lataste av alla när det kommer till stretching och uppvärmning, värk är det normala tillståndet för baksidan...upp- o
Quote from Funbeat user on 7 February 2013, 17:59Tack Camilla och Eva, det värmde i själen att läsa er blogg.
Det blev en träningsomgång till i går kväll med en ökad dos.
Nu tänker jag faktiskt nöja mig med armhävningar ett litet tag framöver.
Tack Camilla och Eva, det värmde i själen att läsa er blogg.
Det blev en träningsomgång till i går kväll med en ökad dos.
Nu tänker jag faktiskt nöja mig med armhävningar ett litet tag framöver.
Quote from Funbeat user on 7 February 2013, 20:37Veckans första pass, så det var mycket efterlängtat.
Brydde mig inte om att det var snö, snömodd, snöslask, vatten och is om vartannat. Så skönt att äntligen komma ut, efter en vecka med annat som kommit emellan...16 km härlig löpning!
Kram,
Jenny
Veckans första pass, så det var mycket efterlängtat.
Brydde mig inte om att det var snö, snömodd, snöslask, vatten och is om vartannat. Så skönt att äntligen komma ut, efter en vecka med annat som kommit emellan...16 km härlig löpning!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 7 February 2013, 22:524,54 km +1,5 km ner löpning. Övertorneå eljusspåret. Kändes tyngt i backarna när har sprungit bara plan uta. men annars bra! det dog tid 21:50 och sedan ner löpningen. 🙂
4,54 km +1,5 km ner löpning. Övertorneå eljusspåret. Kändes tyngt i backarna när har sprungit bara plan uta. men annars bra! det dog tid 21:50 och sedan ner löpningen. 🙂