Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 10:5611,4 km långsam löpning i härligt vinterväder. -7,5°C, gnistrande vacker soluppgång.
Kram,
Jenny
11,4 km långsam löpning i härligt vinterväder. -7,5°C, gnistrande vacker soluppgång.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 20:3115km, -5 grader, stålande sol. Ett toppenpass helt enkelt. (H)
15km, -5 grader, stålande sol. Ett toppenpass helt enkelt. (H)
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 19:44Härligt, men bitvis något tungt.
Befarade att det skulle bli kallt idag, så jag provade att ha en Houdini Power Houdi med luvan påtagen för att skyla ansiktet lite grand. Inte alls bra, den var alldeles för tät och varm för min smak. Har man inte testat
Härligt, men bitvis något tungt.
Befarade att det skulle bli kallt idag, så jag provade att ha en Houdini Power Houdi med luvan påtagen för att skyla ansiktet lite grand. Inte alls bra, den var alldeles för tät och varm för min smak. Har man inte testat
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 22:54Rund byn två gånger. 8,64 km. Första halvan lugn tempo 20:59 min andra runda lite snabbare 19:00. Hela sträckan 39:59 min. Det var -4C kallt och fin dag.Härligt att springa. 🙂
Rund byn två gånger. 8,64 km. Första halvan lugn tempo 20:59 min andra runda lite snabbare 19:00. Hela sträckan 39:59 min. Det var -4C kallt och fin dag.Härligt att springa. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 23:46Kändes riktigt skapligt idag. Kallt ute så jag körde dagens pass inomhus på 200-meters bana. Totalt 13.3 kilometer. Snittfart 3.59/kilometer. 7 km lugnt och 6 x1000 meter intervaller snittfart 3.33 med 1.5 minuter vila mellan varje intervall. Varje
Kändes riktigt skapligt idag. Kallt ute så jag körde dagens pass inomhus på 200-meters bana. Totalt 13.3 kilometer. Snittfart 3.59/kilometer. 7 km lugnt och 6 x1000 meter intervaller snittfart 3.33 med 1.5 minuter vila mellan varje intervall. Varje
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 09:03Riktigt kallt, vinstilla och "gnistrande" snö. Hade tänkt springa i lite långsammare tempo för att spara luftrören, men det var så pass kallt att jag behövde hålle uppe tempot för att hålla upp värmen något så när. Lite stel i axlarna efter rundan, men nö
Riktigt kallt, vinstilla och "gnistrande" snö. Hade tänkt springa i lite långsammare tempo för att spara luftrören, men det var så pass kallt att jag behövde hålle uppe tempot för att hålla upp värmen något så när. Lite stel i axlarna efter rundan, men nö
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 21:47Vart "bara" 4km i dag, lite för dåligt klädd för att köra längre
Vart "bara" 4km i dag, lite för dåligt klädd för att köra längre
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 22:40ännu ett pass på löpband. en halvtimme blev det. strax under 5 km. Kändes bra före/under/efter. 🙂
ännu ett pass på löpband. en halvtimme blev det. strax under 5 km. Kändes bra före/under/efter. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 10:02Igår var de ca -20, vilket jag gillar. -30 då tycker ja de börjar bli lite för kyligt.
Vaderna har spökat för mig, men igår kändes dem bra å skulle ut på 6-10km.....
De vart 3km.. för högre vaden började direkt göra ont ( strax under vaden på baksidan ).
Igår var de ca -20, vilket jag gillar. -30 då tycker ja de börjar bli lite för kyligt.
Vaderna har spökat för mig, men igår kändes dem bra å skulle ut på 6-10km.....
De vart 3km.. för högre vaden började direkt göra ont ( strax under vaden på baksidan ).
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 23:42Rubd byn 4,32 km. Med Jonas värmemask. Det var -20C kallt. Lungt i början sedan lite ökning slutet. kändet utmärkt och klarade bra med fingrarna hjälp av värmemasken. det tog tid 19:15 i sträckan. 🙂
Rubd byn 4,32 km. Med Jonas värmemask. Det var -20C kallt. Lungt i början sedan lite ökning slutet. kändet utmärkt och klarade bra med fingrarna hjälp av värmemasken. det tog tid 19:15 i sträckan. 🙂