Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Dagens chansning gick nog hem, tror jag! Mina älskade Inov-8 Oroc 280 har trasiga hälkappor efter bara 57 mils vinterlöpning! Hastade in till stan igår efter jobbet och kom hem med ett par VJ Bold (black). De känns lite mer plastiga och är känns lite smal

Körde lite vinterutmaning i dag. 10km med lätt motvind, känndes bra

Tunga ben! Kanske att en kväll med god mat och rött vin inte är bästa uppladdningen för min del? Nåväl, det blev pannbensträning, för redan efter 300 m tyckte kroppen och knoppen att jag skulle köra en kortare runda än planerat... Jag släpade mig dock fra

Rätt OK fast seg att komma igång, tänkt köra min januariamil idag, men sen så det blev baraprogramenliga 6 km ... springer hela tiden lite för fort, svårt hålla nere pulsen, vill springa fort för att inte frysa. Och så vill hunden springa fort förstås, nä

Blidväder i dagarna två, osäkert läge avseende skoval. Valet föll på Inov-8 Oroc 280, mina New Balance 890 fick följa med i ryggsäcken i stället för på fötterna... Valet visade sig vara helt rätt, det var mest isigt och moddigt underlag. Milt, mörkt och m

I går: 12 km genomblåsning med progressiv fartökning de sista 4. Härligt!
I dag: Golvad av influensa (trots vaccineringen i höstas): Fördjävligt!

Japp, först regn och plusgrader hela dagen, sedan uppehåll och minusgrader! Riktigt, riktigt halt bitvis, men till stora delar skyddade sanden bra mot halkan. Härlig löpning hem från jobbet, 16 km i lugnt tempo med odubbade skor. Isen glittrade i pannlamp

Äntligen första riktiga löppasset sedan 24/9. Mentalt helt underbart. Det hade kunna fått vara vilket väder som helst idag. 🙂

Fantastisk vintermorgon! Tre, fyra minusgrader och sol gjorde löpningen lätt! Mycket glad att jag investerade i dubbade skor till denna vinter. Det gör allt så enkelt! Sprang från Västberga till Kungsholmen över Västerbron. Totalt 6 km som avverkades på d

Idag var det lätt (V) ! Kapade 100 sek på 8.6km-runda och det kändes lätt hela vägen 🙂 Solen, friveckan och de nya löparkläderna gjorde väl sitt oxå !