Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Sprang ett lite längre, 15.7 km, pass för första gången på länge. Farten var inte mycket att skryta med men det kändes som jag åtminstone tålde distansen ganska bra.

Hemskt. Jag avskyr kyla. Lyckades dock härda ut de två timmar jag hade bestämt att jag skulle vara ute och springa.

Ingen trängsel på trottoarer och gångvägar på vägen hem. Dagens väder och snöröjningen bjöd på tuff löpning idag. Oplogat nästan överallt och i vissa fall hade snön från vägbanan plogats upp på trottoarerna... Höftböjarna uppskattade inte riktigt dagens l

Nysnö och 2-3 minusgrader. Stilla och tyst ute i mörkret. Pannlampans ljus räcker alltid längre när det är vitt överallt. 13 km i bra fäste med Icebugs. Försökte mig på ett pass med "uthållighetssnabbdistans". Om det nu finns ett sådant. Jag inbillade mig

Kort pass på löpband efter mkt långt uppehåll. Kändes bra. Avbröt för att inte överbelasta i all min iver. Härligt börja igen 🙂

Magiskt skön löprunda! Härligt knarr under skorna, -12,5°C när jag kom hem. Merinoullsbuffen är helt fantastisk sådana här dagar!
Kram,
Jenny

Jag gillar vintern, men i kväll var det lite kallt om kinderna. Skulle nog gärna ha velat haft en sådan där merinoullsbuff.

Kenneth E:
http://www.buffsverige.se/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=36&Itemid=2
Kram,
Jenny

(PS: Idag behövs nog egentligen en balaclava i ull, vi har -20°C här i Vallentuna)

Skulle få lite inspiration inför dagens träningspass och öppnade då Aktiv Trävning som kom med posten igår.
Jag har tidigare tecknat en årsprenumeration och trodde den varade fortfarande.

Nu låg faktura i tidningen... 347:70 kr för tidningar de skickat

Jenny, tack för tipset! Fast i dag har det bara blivit en promenad (H)