Quote from Funbeat user on 30 December 2012, 17:15Ett lagom pass på 11.75km... känningar i båda vaderna första 5-6km som sedan släppte av. Helt ok pass.
Ett lagom pass på 11.75km... känningar i båda vaderna första 5-6km som sedan släppte av. Helt ok pass.
Quote from Funbeat user on 1 January 2013, 15:14Årets första löppass, och det kändes sååå fantastiskt skönt att dessutom kunna genomföra det med lätta, sköna racingskor, NB 1600 fick inviga året. Barmark till 99%. Med tanke på nattens goda mat och drycker så var tanken ett lugnt pass, men skorna lurade
Årets första löppass, och det kändes sååå fantastiskt skönt att dessutom kunna genomföra det med lätta, sköna racingskor, NB 1600 fick inviga året. Barmark till 99%. Med tanke på nattens goda mat och drycker så var tanken ett lugnt pass, men skorna lurade
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 16:32Bättre än väntat 1mil i kraftig blåst och jag har inte sprungit mycket i vinter. Nöjd-trött
Bättre än väntat 1mil i kraftig blåst och jag har inte sprungit mycket i vinter. Nöjd-trött
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 16:35Gårdagens var fantastiskt. ca 9,5 km. Tungt i benent första halvan, men sen släppte det och det gick lätt och smort.
Körde på lite längre idag, 11,5 km och körde rakt in i väggen halvvägs, bara att bita ihop och jogga hem bäst man kunde, blev en del prom
Gårdagens var fantastiskt. ca 9,5 km. Tungt i benent första halvan, men sen släppte det och det gick lätt och smort.
Körde på lite längre idag, 11,5 km och körde rakt in i väggen halvvägs, bara att bita ihop och jogga hem bäst man kunde, blev en del prom
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 18:40Härligt att komma ut.
5 km runt ån med pojkvännen som sällskap.
Ganska isigt och på vissa ställen fick vi bokstavligen hålla i varandra för att inte halka ner i ån ;).
Lagom kallt (+2) och vindstilla.
Lite känningar i knät framåt slutet, men ändå en rik
Härligt att komma ut.
5 km runt ån med pojkvännen som sällskap.
Ganska isigt och på vissa ställen fick vi bokstavligen hålla i varandra för att inte halka ner i ån ;).
Lagom kallt (+2) och vindstilla.
Lite känningar i knät framåt slutet, men ändå en rik
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 15:34Etersom vi äntligen fått en löpmatta, slipper jag ut och springa i mörkret. Mycket enklare att orka springa när man slipper klä på sig som en eskimo!
Ja passet idag, intervalll, var verkligen jobbigt. Intervaller lönar sig ju mest, men fy f*n vad tungt d
Etersom vi äntligen fått en löpmatta, slipper jag ut och springa i mörkret. Mycket enklare att orka springa när man slipper klä på sig som en eskimo!
Ja passet idag, intervalll, var verkligen jobbigt. Intervaller lönar sig ju mest, men fy f*n vad tungt d
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 19:3616 km härlig löpning hem från jobbet. Lugnt och fint, isigt ute ffa sista 8-10 km. Funkade bra med NB 890 trots isen, beror på att det är relativt flackt och inte så mycket skrålutning.
Kram,
Jenny
16 km härlig löpning hem från jobbet. Lugnt och fint, isigt ute ffa sista 8-10 km. Funkade bra med NB 890 trots isen, beror på att det är relativt flackt och inte så mycket skrålutning.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 21:205,7 km i ett lungt tempo , första passet sen den 26 Dec kändes bara så skönt att vara igång igen .
5,7 km i ett lungt tempo , första passet sen den 26 Dec kändes bara så skönt att vara igång igen .
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 11:326,7 km löpning i lugnt tempo. Isigt underlag, men isen kändes sträv och inte särskilt hal. Islagret var så tunt att jag valde bort dobbskor, vanliga löparskor fungerade bra särskilt med tanke på att tempot var planerat lågt. Hade jag velat trycka ifrån ha
6,7 km löpning i lugnt tempo. Isigt underlag, men isen kändes sträv och inte särskilt hal. Islagret var så tunt att jag valde bort dobbskor, vanliga löparskor fungerade bra särskilt med tanke på att tempot var planerat lågt. Hade jag velat trycka ifrån ha
Quote from Funbeat user on 6 January 2013, 11:57Rätt bra, kryssade mellan tipspflanörerna med hunden som jag satt etapprekord med 🙂
Rätt bra, kryssade mellan tipspflanörerna med hunden som jag satt etapprekord med 🙂