Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Solsken! Underbart!
En härlig, kort runda. Kändes tyngre idag än igår, men det så kan det vara när man återhämtar sig efter infektion (bihåleinflammation). Tempot var lågt och skönt.
Kram,
Jenny

Julaftonsmorgon, nysnö och minusgrader. Lätta, lätta snöflingor som faller långsamt från skyn. Kolsvart ute. Pannlampan lyser upp i mörkret, härligt!
Kort och lugnt pass.
God jul till er allihopa!
Kram,
Jenny

Jul "morgon" i snöoväder. 🙂
3 minus och snön som vräkte ner + ca 2 dm på marken att pulsa/halka sig igenom. (tack och lov för broddar).
Zombies i hörlurarna och inte en kotte ute - härligt
Blev 3 korta (och långsamma) km, men det kändes bäst att sluta m

Tusen nålar i ansiktet! Inte skönt alls!
Kraftig vind och små, fina snöflingor. Oplogat, snöpulsning, dock bara ca 5 cm snö. Det blir ändå jobbigt för min höftböjare, tempot var lågt.
Samma runda som föregående tre dagar, 6,7 km, men den minst mysiga av

Ovant, lite kallt om fötterna, rentav blött. Som "kanske dumt", " men jag vill hinna hem till frukost, alltså springer vi ..."
Snöröjningen inte riktigt vaken för en gångs skull, men många skottare på trottoarerna.

Det blev ca 1 km på stappliga ben, frusen fd snömodd är inte att leka med med det var skönt att komma ut efter 1,5 dygns magsjuka.

16 km härlig transportlöpning. Inov-8 Oroc 280 gjorde att jag höll mig på benen, det var rejält isigt överallt! Sprang riktigt, riktigt långsamt för att vara snäll mot min höftböjare. Den vackra stjärnklara himlen och stora, klara månen gjorde mig sällska

Slitsamt långpass på 18,2 km i snömodden! Men att slira runt stärker både muskler o pannben!

Kort pass (6,7 km) i Vallentuna, riktigt lugnt tempo pga halka och höftböjare. Jag hade inte ens bra grepp med dobbskorna, isen på vägar, gångvägar och trottoarer var tjock, stenhård och fuktig. Värsta sortens is, med andra ord. Tror att Icebug hade funka

Har trippat igång efter ca två veckors inaktivitet (julstressen + förkylning precis när ledigheten började). Körde ca 4km idag och igår. Inte helt hundra frisk men jag håller på att få spader av att inte röra på mig. Igår var det meterdjup snö överallt, s