Quote from Funbeat user on 8 December 2012, 09:42Skönt att det gick bra Jenny och bra med alla lampor, säkerhet är viktigt.
Jag var ute i går med min 14-åriga träningskompis och vi körde på lite löpskolning, rundan blev ca 7 km. Bra inledning på helgen 🙂
Skönt att det gick bra Jenny och bra med alla lampor, säkerhet är viktigt.
Jag var ute i går med min 14-åriga träningskompis och vi körde på lite löpskolning, rundan blev ca 7 km. Bra inledning på helgen 🙂
Quote from Funbeat user on 8 December 2012, 14:522,5 h löpning med perfekt sällskap i perfekt väder; solsken, -5c och massa snö =) Ibland är livet lite bättre än andra dagar!!
2,5 h löpning med perfekt sällskap i perfekt väder; solsken, -5c och massa snö =) Ibland är livet lite bättre än andra dagar!!
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 11:11Härlig, kort runda idag. 6,7 km i -15,5°C och soluppgång. Kände av höften lite svagt igår, så jag valde att köra en kortare runda än vanligt. Funkade superbra. Låååångsamt för att skydda höften och lungorna! Underbart med snön och solen!
Kram,
Jenny
Härlig, kort runda idag. 6,7 km i -15,5°C och soluppgång. Kände av höften lite svagt igår, så jag valde att köra en kortare runda än vanligt. Funkade superbra. Låååångsamt för att skydda höften och lungorna! Underbart med snön och solen!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 13:01En härlig löpartur på hårt packad snö i ca sex graders kyla. Mina dubbar gick sönder igår till ena skon, men lyckades få fäste ändå. Att vinterlöpning kan vara så gott för kropp och för knopp. (L)
En härlig löpartur på hårt packad snö i ca sex graders kyla. Mina dubbar gick sönder igår till ena skon, men lyckades få fäste ändå. Att vinterlöpning kan vara så gott för kropp och för knopp. (L)
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 14:16Är det inte härligt när snön knarrar under fötterna? I dag: 20 km ren njutning!
Är det inte härligt när snön knarrar under fötterna? I dag: 20 km ren njutning!
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 15:02Har släppt det mesta av löpningen för styrketräning för tillfället, men idag var det gött att ge sig ut! Solsken, frisk luft och snö. 10 lugna kilometer blev det. 🙂
Har släppt det mesta av löpningen för styrketräning för tillfället, men idag var det gött att ge sig ut! Solsken, frisk luft och snö. 10 lugna kilometer blev det. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 17:54Första pass med rånarhuva och pannlampa. Fungerar bra!
7 km förbi Molnby o retur. Idag fäste Icebuggarna perfekt.
Första pass med rånarhuva och pannlampa. Fungerar bra!
7 km förbi Molnby o retur. Idag fäste Icebuggarna perfekt.
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 22:29Man kände att man behövde snöskor, det var mycket oplogade vägar. Men en ny erfarenhet rikare. (:
www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Man kände att man behövde snöskor, det var mycket oplogade vägar. Men en ny erfarenhet rikare. (:
http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Quote from Funbeat user on 9 December 2012, 22:35Underbart när jag väl kom ut, lång arbetsdag och matinköp före så jag fick övertala mig själv 🙂
Underbart när jag väl kom ut, lång arbetsdag och matinköp före så jag fick övertala mig själv 🙂
Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 20:461:a löppasset på nästan tre veckor, känndes härligt att äntligen få komma ut och springa lite. 10km i långsamt tempo. 🙂
1:a löppasset på nästan tre veckor, känndes härligt att äntligen få komma ut och springa lite. 10km i långsamt tempo. 🙂