Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 22:09Magisk magisk pannlampelöpning på reflexbana. Glad i hela kroppen (å knoppen)
Magisk magisk pannlampelöpning på reflexbana. Glad i hela kroppen (å knoppen)
Quote from Funbeat user on 22 November 2012, 00:24Dagens runda skulle bli ett lugnt genomjogg pass. Men tyvärr gick det lite fortare... jaja, kilometerna är iaf gjorda och det är huvudsaken 🙂
Dagens runda skulle bli ett lugnt genomjogg pass. Men tyvärr gick det lite fortare... jaja, kilometerna är iaf gjorda och det är huvudsaken 🙂
Quote from Funbeat user on 22 November 2012, 14:28Vädret var fyra nyanser av grått men löpningen var desto ljusare! Idag var det en bra känsla i kroppen, lätt och avslappnat. Ett leende på läpparna under hela långpasset!
Vädret var fyra nyanser av grått men löpningen var desto ljusare! Idag var det en bra känsla i kroppen, lätt och avslappnat. Ett leende på läpparna under hela långpasset!
Quote from Funbeat user on 22 November 2012, 14:56Lunchpass på löpbandet. 4*2000m med joggvila.
Skönt pass som fick igång kroppen ordentligt 🙂
Lunchpass på löpbandet. 4*2000m med joggvila.
Skönt pass som fick igång kroppen ordentligt 🙂
Quote from Funbeat user on 22 November 2012, 19:19Stressigt på jobbet, så jag valde att springa hem idag trots känningar från min friska höft. Det känns som att spänningar och tankar rinner av mig under löpturerna, så skönt!
En timme med regn och sedan ytterligare en halvtimme med duggregn. Pannlampan h
Stressigt på jobbet, så jag valde att springa hem idag trots känningar från min friska höft. Det känns som att spänningar och tankar rinner av mig under löpturerna, så skönt!
En timme med regn och sedan ytterligare en halvtimme med duggregn. Pannlampan h
Quote from Funbeat user on 24 November 2012, 21:20Sjukt nöjd med mig själv idag. Klarade Hammarby Alpine. 43 km med 23 stigningar i Hammarby massivet....
Visste inte om jag ens skulle klara loppet men det visade att jag gjorde det på strax över 5 h.....5:02 (tror jag)
Är fullt mobil, aningen mosig men
Sjukt nöjd med mig själv idag. Klarade Hammarby Alpine. 43 km med 23 stigningar i Hammarby massivet....
Visste inte om jag ens skulle klara loppet men det visade att jag gjorde det på strax över 5 h.....5:02 (tror jag)
Är fullt mobil, aningen mosig men
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 19:57Grattis Ander till en bra prestation
Själv så är jag nöjd med dagens skymningsrunda. Totalt 10km (slapp pannlampa)
Grattis Ander till en bra prestation
Själv så är jag nöjd med dagens skymningsrunda. Totalt 10km (slapp pannlampa)
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 20:07Har haft ett sk löparknä sedan Lidingöloppet. Har tränat mycket på gymmet under oktober och november; styrketräning samt motionscykel. Har dock inte slutat med löpningen helt, utan kört lätta distanspass på upp till 5 km. Längre än så har jag inte kunnat
Har haft ett sk löparknä sedan Lidingöloppet. Har tränat mycket på gymmet under oktober och november; styrketräning samt motionscykel. Har dock inte slutat med löpningen helt, utan kört lätta distanspass på upp till 5 km. Längre än så har jag inte kunnat
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 20:44Det blev ett roligt pass vid Skavlöten i trevligt sällskap. Upp- och nerjogg 5 km och sen backar. Efteråt blev det bastabad och gofika 🙂
Det blev ett roligt pass vid Skavlöten i trevligt sällskap. Upp- och nerjogg 5 km och sen backar. Efteråt blev det bastabad och gofika 🙂
Quote from Jonny Persson on 25 November 2012, 20:47Det var roligt att få se dig i mina trakter Camilla! Och då kan du ha lite medlidande med mig som passerar över den kullen på nästan varje pass.
Det var roligt att få se dig i mina trakter Camilla! Och då kan du ha lite medlidande med mig som passerar över den kullen på nästan varje pass.