Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 20:04Jag passerade 30min-gränsen med en hel minut. Kämpat som en gris i månader för att klara 5an på 30, och idag hände det 5 km på 29 min 🙂 nerjoggningen på 2km kändes som att studsa fram på moln 🙂 ren lycka 🙂
Jag passerade 30min-gränsen med en hel minut. Kämpat som en gris i månader för att klara 5an på 30, och idag hände det 5 km på 29 min 🙂 nerjoggningen på 2km kändes som att studsa fram på moln 🙂 ren lycka 🙂
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 19:59Grattis Christina, så roligt!
Själv körde jag transportlöpning hem från jobbet. 8 km i NB 890 och 8 km NB 5000. Ryggsäck med skobyte, pannlampa. Superhärligt väder och becksvart. Underbart härligt efter en hel dag med administration och konferens, precis
Grattis Christina, så roligt!
Själv körde jag transportlöpning hem från jobbet. 8 km i NB 890 och 8 km NB 5000. Ryggsäck med skobyte, pannlampa. Superhärligt väder och becksvart. Underbart härligt efter en hel dag med administration och konferens, precis
Quote from Funbeat user on 13 November 2012, 22:48Ännu en långsam mil insamlad idag. Roligt var att efteråt se att det inte gick så dunderlångsamt som jag hade trott och att ha krafter kvar. Dvs här finns potential 🙂
Ännu en långsam mil insamlad idag. Roligt var att efteråt se att det inte gick så dunderlångsamt som jag hade trott och att ha krafter kvar. Dvs här finns potential 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2012, 21:12Jag kände mig lite stel, men det var ett okej pass. Det sista inför Snöfemman på lördag. Ska bli kul att springa ett lopp igen. (:
www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Jag kände mig lite stel, men det var ett okej pass. Det sista inför Snöfemman på lördag. Ska bli kul att springa ett lopp igen. (:
http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Quote from Funbeat user on 15 November 2012, 18:31Täråkig måste vila. Jag har ökat ansträngnings graden under några veckor förra veckan körde jag 3 pass i tuffaste laget varav ett på nästan 3 timmar. Sedan har jag varit konstant trött. Ska ladda med frukt o grönt nu.
Täråkig måste vila. Jag har ökat ansträngnings graden under några veckor förra veckan körde jag 3 pass i tuffaste laget varav ett på nästan 3 timmar. Sedan har jag varit konstant trött. Ska ladda med frukt o grönt nu.
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 15:24Sprang till jobbet via den backiga sidan av Årstaviken! Skön morgon även om solen lyste med sin frånvaro. En vecka kvar till Äspöloppet - nu gäller det att hålla sig fri från förkylning! Målet är att förbättra min tid från förra året - kanske t o m klara
Sprang till jobbet via den backiga sidan av Årstaviken! Skön morgon även om solen lyste med sin frånvaro. En vecka kvar till Äspöloppet - nu gäller det att hålla sig fri från förkylning! Målet är att förbättra min tid från förra året - kanske t o m klara
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 16:497 km morgonjogging. go start på dagen 🙂
7 km morgonjogging. go start på dagen 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 17:4137 år tog det. Att springa sin första mil i livet. Men nu är det gjort och jag är både stolt och glad. Nådde mitt mål att hålla under 6.30 tempo. Mellan 6-8.5km kom jag in i ett flow jag aldrig känt tidigare, det bara flöt på. 🙂
37 år tog det. Att springa sin första mil i livet. Men nu är det gjort och jag är både stolt och glad. Nådde mitt mål att hålla under 6.30 tempo. Mellan 6-8.5km kom jag in i ett flow jag aldrig känt tidigare, det bara flöt på. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 18:39Stort GRATTIS Johan!
Visst är det en skön känsla?
Kram,
Jenny
Stort GRATTIS Johan!
Visst är det en skön känsla?
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 16 November 2012, 18:41Hur skön som helst 🙂
Hur skön som helst 🙂