Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 16:16Två underbara löpdagar!
Igår med gänget i Täbys skogar, idag en kort runda på Vallentuna IP.
Härligt!
Kram,
Jenny
Två underbara löpdagar!
Igår med gänget i Täbys skogar, idag en kort runda på Vallentuna IP.
Härligt!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 18:41Tog en tur innan jobbet ca 6 km med min 14-åringa löparkompis, trevligt med sällskap för oss båda och så måste jag ju hänga med 🙂
Tog en tur innan jobbet ca 6 km med min 14-åringa löparkompis, trevligt med sällskap för oss båda och så måste jag ju hänga med 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2012, 22:41Underbart!
Efter 2 månaders ofrivillig löpvila (sjukdom/övertid på jobbet m.m) börjar jag nu återbygga den form jag hade i aug/sep.Var inställd på 7km powerwalk/jogging hem från svärföräldrarna tillsammans med pojkvännen.
Det blev istället 7km löpning i
Underbart!
Efter 2 månaders ofrivillig löpvila (sjukdom/övertid på jobbet m.m) börjar jag nu återbygga den form jag hade i aug/sep.
Var inställd på 7km powerwalk/jogging hem från svärföräldrarna tillsammans med pojkvännen.
Det blev istället 7km löpning i
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 15:08Vallentuna IP, det blev bara ett varv på 5:an. Skavsår i de nya Inov...212, men nu har jag fått en viss balans, ont i hälsena vänster och skoskav höger fot!
Vallentuna IP, det blev bara ett varv på 5:an. Skavsår i de nya Inov...212, men nu har jag fått en viss balans, ont i hälsena vänster och skoskav höger fot!
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 15:34Långt ifrån bästa upplägget. Transport löpning 11 km det är sällan jag slutar så tidigt transp.löpningen var planerad för det ändå inte finns något tåg på förmiddagen . Jobbet började struligt flera sjuka, rörigt o extra att göra innan vikarierna kom så h
Långt ifrån bästa upplägget. Transport löpning 11 km det är sällan jag slutar så tidigt transp.löpningen var planerad för det ändå inte finns något tåg på förmiddagen . Jobbet började struligt flera sjuka, rörigt o extra att göra innan vikarierna kom så h
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 15:49Väldigt neutral löpning idag. Nog för jag e så tankspridd...
Väldigt neutral löpning idag. Nog för jag e så tankspridd...
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 21:00Efter en dag som började som en skruttmorgon med pennor badande i kaffekoppen, yoghurt utspillt över papper osv, så blev det en fantastiskt härlig avslutning med lugn och skön löpning! Frid i sinnet!
Löpning är beroendeframkallande!
Kram,
Jenny
Efter en dag som började som en skruttmorgon med pennor badande i kaffekoppen, yoghurt utspillt över papper osv, så blev det en fantastiskt härlig avslutning med lugn och skön löpning! Frid i sinnet!
Löpning är beroendeframkallande!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 21:02Stegringspass idag. Kändes helt ok!
Stegringspass idag. Kändes helt ok!
Quote from Funbeat user on 20 November 2012, 21:05Kom inte ut på min planerade runda. Hade sån huvudvärk när jag kom hem att jag trodde huvudet skulle spricka 🙁 Testade ett yogapass i stället och ska försöka komma ut i morgon då jag är ledig.
Kom inte ut på min planerade runda. Hade sån huvudvärk när jag kom hem att jag trodde huvudet skulle spricka 🙁 Testade ett yogapass i stället och ska försöka komma ut i morgon då jag är ledig.
Quote from Funbeat user on 21 November 2012, 21:16Hade ett riktigt skönt pass i dag, bra flyt i steget 🙂 14km
Hade ett riktigt skönt pass i dag, bra flyt i steget 🙂 14km