Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Två underbara löpdagar!
Igår med gänget i Täbys skogar, idag en kort runda på Vallentuna IP.
Härligt!
Kram,
Jenny

Tog en tur innan jobbet ca 6 km med min 14-åringa löparkompis, trevligt med sällskap för oss båda och så måste jag ju hänga med 🙂

Underbart!
Efter 2 månaders ofrivillig löpvila (sjukdom/övertid på jobbet m.m) börjar jag nu återbygga den form jag hade i aug/sep.

Var inställd på 7km powerwalk/jogging hem från svärföräldrarna tillsammans med pojkvännen.
Det blev istället 7km löpning i

Vallentuna IP, det blev bara ett varv på 5:an. Skavsår i de nya Inov...212, men nu har jag fått en viss balans, ont i hälsena vänster och skoskav höger fot!

Långt ifrån bästa upplägget. Transport löpning 11 km det är sällan jag slutar så tidigt transp.löpningen var planerad för det ändå inte finns något tåg på förmiddagen . Jobbet började struligt flera sjuka, rörigt o extra att göra innan vikarierna kom så h

Väldigt neutral löpning idag. Nog för jag e så tankspridd...

Efter en dag som började som en skruttmorgon med pennor badande i kaffekoppen, yoghurt utspillt över papper osv, så blev det en fantastiskt härlig avslutning med lugn och skön löpning! Frid i sinnet!
Löpning är beroendeframkallande!
Kram,
Jenny

Stegringspass idag. Kändes helt ok!

Kom inte ut på min planerade runda. Hade sån huvudvärk när jag kom hem att jag trodde huvudet skulle spricka 🙁 Testade ett yogapass i stället och ska försöka komma ut i morgon då jag är ledig.

Hade ett riktigt skönt pass i dag, bra flyt i steget 🙂 14km