Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Kändes riktigt bra för att vara första ordentliga passet på ett par veckor pga bl.a. förkylning och sjuk son. 8 km på 40 min och då tog jag inte i heller. Härligt att vara igång igen!

Bara lite Mackan då........ 😉 Det var fint i området!

@ Mackan och Camilla
Tack för peppningen att jag skulle träna med löparklubben men det fullföljdes inte jag tog en mildare variant.

I går provlöpte jag benen var tunga, dåligt löpsteg och dålig ork körde iallafall lite backträning.

I dag löpte jag hemm

Skönt att du körde nåt pass Ingela, ibland kan det vara lämpligt att fokusera på t ex steget om kroppen inte vill det du tänkt.

Jag är så nöjd med kvällens VU-mil, vädret var eländigt men jag var inte ensam med joggingkläder på. Gick en hel del benen vi

ÄNTLIGEN!

Efter drygt en veckas löpuppehåll pga smärtor från min friska höft (har artros i den andra, så den benämns min sjuka höft) och ett naprapatbesök kändes dagens testpass alldeles underbart! Naprapaten ville att jag skulle springa en kort runda in

Dagens 5:a kändes helt ok. Inte meningen det skulle bli PB, men benen kändes lätta så jag sprang på 🙂

10 km kändes sådär bra hoppades på lite bättre tid .

Skitjobbig och långsam runda. Men kul. Kan man registrera "pulsning medelst löpning" i Funbeat? Upp till 50 cm otrampad snö på vissa bitar. Kände mig som en soldat på Åsa-Nisses tid som ryckte fram med höga knäuppdragningar. 🙂

Jubileum, 1 år sen första passet. Sen har det blivit 130 mil inkl dagens pass som var skönt tjurigt med släpp på nästan varje steg då dubben inte når något att fästa i.
Det är säkert träning för någon outvecklad muskel.
Fint väder, kom ut just då solen ti

Underbart härligt!
Efter ännu en galet stressig vecka och fortsatt behandling av min "friska" höft gav mig ut på en tur hem från jobbet. 14 km under ständigt snöfall! Såg ut som en springande julgran med pannlampa, reflex med röda LED-lampor runt armarna,