Quote from Funbeat user on 11 December 2012, 21:30Dagens pass på 60min kändes lätt... komfort tempo! (t+)
Dagens pass på 60min kändes lätt... komfort tempo! (t+)
Quote from Funbeat user on 15 December 2012, 16:09Återigen måste jag tyvärr uttrycka mig: Äntligen!
Min irriterade höftböjare har föranledit naprapatbehandlingar med triggerpunktsbehandlingar, mobilisation mm. Tyckte att det blev bättre, ena benet som var 3 cm kortare mobiliserades till att vara normala
Återigen måste jag tyvärr uttrycka mig: Äntligen!
Min irriterade höftböjare har föranledit naprapatbehandlingar med triggerpunktsbehandlingar, mobilisation mm. Tyckte att det blev bättre, ena benet som var 3 cm kortare mobiliserades till att vara normala
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 11:128,8 km löpning idag. Diskreta känningar i höftböjaren och ryggskottet. Tog det riktigt, riktigt lugnt. Riktigt välplogade vägar omväxlande med helt oplogade... Snöpulsning sliter hårt på höftböjaren, så där tog jag det extra lugnt!
Kändes bättre i ryggen
8,8 km löpning idag. Diskreta känningar i höftböjaren och ryggskottet. Tog det riktigt, riktigt lugnt. Riktigt välplogade vägar omväxlande med helt oplogade... Snöpulsning sliter hårt på höftböjaren, så där tog jag det extra lugnt!
Kändes bättre i ryggen
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 16:30Testade In...212 i snömodden. De fäster bättre än Icebuggs ståldobbar i just nu rådande underlag som består av moddiga gång o cykelbanor.
De för nog följa med på nästa långpass, kanske redan imorgon.
Testade In...212 i snömodden. De fäster bättre än Icebuggs ståldobbar i just nu rådande underlag som består av moddiga gång o cykelbanor.
De för nog följa med på nästa långpass, kanske redan imorgon.
Quote from Funbeat user on 16 December 2012, 21:23Sprang till och från spinningpasset. Eftersatt snöröjning och noll grader gjorde löpningen extra utmanade i dag. Totalt 7km
Sprang till och från spinningpasset. Eftersatt snöröjning och noll grader gjorde löpningen extra utmanade i dag. Totalt 7km
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 14:128 km i ett överraskande tempo efter 2 veckors uppehåll , känns riktigt kul , är så sugen på att få komma ut imorgon igen 🙂 .
8 km i ett överraskande tempo efter 2 veckors uppehåll , känns riktigt kul , är så sugen på att få komma ut imorgon igen 🙂 .
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 15:39Första passet på några veckor, blev 4,5 km på delvis upptrampade stigar i snön.
Bra fäste även i mina Mizuno wave inspire, riktigt skönt pass 🙂
Första passet på några veckor, blev 4,5 km på delvis upptrampade stigar i snön.
Bra fäste även i mina Mizuno wave inspire, riktigt skönt pass 🙂
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 18:20Jobbigt i snömodden och träningskompisen fick ont i magen, 3 km blev det och mot slutet var kroppen med på noterna efter en dryg vecka utan löpning. När jag okm hem körde jag löpstyrka 🙂
Jobbigt i snömodden och träningskompisen fick ont i magen, 3 km blev det och mot slutet var kroppen med på noterna efter en dryg vecka utan löpning. När jag okm hem körde jag löpstyrka 🙂
Quote from Funbeat user on 22 December 2012, 10:39Efter två dagars ryggläge pga bihåleinflammation kändes det superskönt att komma ut på en kort runda i lugnt tempo. Huvudet upp och fötterna ner har aldrig tidigare känts så skönt!
Kram,
Jenny
Efter två dagars ryggläge pga bihåleinflammation kändes det superskönt att komma ut på en kort runda i lugnt tempo. Huvudet upp och fötterna ner har aldrig tidigare känts så skönt!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 23 December 2012, 11:17I går. Rund byn 4,32 km. i farten 19:56. Det var -20,6 C kallt. Men inte så farligt. Sprang såm vanlit med mina Eco barfota skor. Det var bra fäste nöär det var så kallt. Efter runda sedan en ner löpning lugnare tempo 1 km. Kändes härligt och friskt!! 🙂
I går. Rund byn 4,32 km. i farten 19:56. Det var -20,6 C kallt. Men inte så farligt. Sprang såm vanlit med mina Eco barfota skor. Det var bra fäste nöär det var så kallt. Efter runda sedan en ner löpning lugnare tempo 1 km. Kändes härligt och friskt!! 🙂