Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Dagens pass på 60min kändes lätt... komfort tempo! (t+)

Återigen måste jag tyvärr uttrycka mig: Äntligen!
Min irriterade höftböjare har föranledit naprapatbehandlingar med triggerpunktsbehandlingar, mobilisation mm. Tyckte att det blev bättre, ena benet som var 3 cm kortare mobiliserades till att vara normala

8,8 km löpning idag. Diskreta känningar i höftböjaren och ryggskottet. Tog det riktigt, riktigt lugnt. Riktigt välplogade vägar omväxlande med helt oplogade... Snöpulsning sliter hårt på höftböjaren, så där tog jag det extra lugnt!
Kändes bättre i ryggen

Testade In...212 i snömodden. De fäster bättre än Icebuggs ståldobbar i just nu rådande underlag som består av moddiga gång o cykelbanor.
De för nog följa med på nästa långpass, kanske redan imorgon.

Sprang till och från spinningpasset. Eftersatt snöröjning och noll grader gjorde löpningen extra utmanade i dag. Totalt 7km

8 km i ett överraskande tempo efter 2 veckors uppehåll , känns riktigt kul , är så sugen på att få komma ut imorgon igen 🙂 .

Första passet på några veckor, blev 4,5 km på delvis upptrampade stigar i snön.
Bra fäste även i mina Mizuno wave inspire, riktigt skönt pass 🙂

Jobbigt i snömodden och träningskompisen fick ont i magen, 3 km blev det och mot slutet var kroppen med på noterna efter en dryg vecka utan löpning. När jag okm hem körde jag löpstyrka 🙂

Efter två dagars ryggläge pga bihåleinflammation kändes det superskönt att komma ut på en kort runda i lugnt tempo. Huvudet upp och fötterna ner har aldrig tidigare känts så skönt!
Kram,
Jenny

I går. Rund byn 4,32 km. i farten 19:56. Det var -20,6 C kallt. Men inte så farligt. Sprang såm vanlit med mina Eco barfota skor. Det var bra fäste nöär det var så kallt. Efter runda sedan en ner löpning lugnare tempo 1 km. Kändes härligt och friskt!! 🙂