Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Lugnt och tungt. Spåret på Vallentuna IP var tungt och kladdigt, men naturen härlig för själen. Kort runda, 8 km, eftersom det var lite nära inpå gårdagens hemlöpning från jobbet. Passerade 200 löpta mil i år, tjoho! 🙂
Kram,
Jenny

Jag är så glad, har letat motivation för att komma i joggingskorna och nyss fick jag nya om en tjej som behövde sällskap. Idag sprang vi i samma långsamma tempo en runda på ca 3 km. Det bådar gott för att jag ska komma ut och för hennes föräldrar som inte

Kändes friskt med löpning i det nollgradiga vädret i shorts och bar överkropp. Tufft och härdande. Sedan skönt att komma in i värmen då svetten helt plötsligt började rinna ner på een. Sen in i iskalla duschen och hurta i två minuter. Brrr.

Kändes bra idag. Hade tänkt ta det lugnt, men kände det fanns mer ork. Blev lite mellanmjölk. Härligt att känna lite (relativ) fart utan att känna blodsmak.
Att trotsa regn och mörker (men ingen blåst) bidrog till känslan av ett lyckats pass, då bara vara

Även om dagens pass kanske inte var det snabbaste, så var jag nöjd att efter en förjävlig arbetsdag, kunna ge sig ut och lyssna på sin favoritpodcast. Njuta av att bara vara, en härlig bieffekt av löpningen. (:

http://www.runandreasrun.se - Frihet är att sprin

Frihet, kärlek! Första passet på nästan en vecka, såååå ljuvligt! Temperaturen låg strax under nollan, stjärnklar himmel, mörker, hög och klar luft. Transportlöpning hem från jobbet, pannlampan lyste upp framför mig. Underbart!
Kram,
Jenny

Jag sprang Risveden terränglopps bana västsveriges tuffaste och barantaste terränglopp sägs det. 17km 22backar höjdskillnad på 225m.Detta har jag velat göra länge, Det gick ungefär som planerat fast långsammare men jag hann ut till vägen innan det blev sk

13 km, varav 10 km i tunga, blöta spår på Vallentuna IP. Klafs, klafs... Stadigt regn, +5°C. Hade trevligt sällskap av maken. (L)
Bra klädval, höll mig varm, men inte för varm.
Kram,
Jenny

härligt! efter alldeles för lång paus. 10 km. solen tittade fram och lyste upp de gula höstlöven som i en del av sträckan seglar ned över joggarna.
sicken humörhöjare 🙂

Löpskolning och intervaller på dryga 5 km i regn, rätt skönt det med.