Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Lugn morgonlöpning i trailskorna Inov-8 X-Talon 160. 8 km på fruset underlag, -5°C, solsken och alldeles, alldeles underbart!
Kram,
Jenny

Avhållsamhet i nästan en vecka, efter att hälen har spökat lite. Besiktigade hälen med ett kortare 5km pass, känndes helt okej 🙂

Hel OK, VU men jag gick större delen av milen. Skönt att komma ut och lite mysigt att det nyper i kinderna 🙂

Lite fuskigt, men GÅRdagens pass var utan GPS-klocka igång. Det var faktiskt väldigt befriande att springa utan press och njuta av skogen, när kvällen började göra sällskap.

Man kanske ska lägga in ett pass i veckan, där man springer ett pass utan klocka

Mår så där underbart bra som man bara gör efter ett härligt löppass! Har inte sprungit sedan i söndags, så det var så härligt att äntligen komma ut och springa igen. Transportlöpning, totalt 16 km. Sprang för första gången i livet med pannlampa, vilket fu

Härligt, jobbigt intervaller och backträning med Skid-löp klubben. Dessa tränings pass med klubben kommer ge fin löneutveckling.
Mår så där underbart efter träning.
Läggdags redan..... Vet inte om jag orkar/ vill

Tidigt och ganska kort morgonpass i skogen. Inte allt för blått. Känslan i duschen av en bra start på dagen är härlig!

Bakhalk isikavägar rund byn ca 4,32km. eco skor utan dubb, men det hindrade inte mig. Tempon var lite sämre bara. 🙂

Bakhalk isikavägar rund byn ca 4,32km. eco skor utan dubb, men det hindrade inte mig. Tempon var lite sämre bara. 🙂

Startade i dagsljus för en gångs skull, eller kanske skymning? Nåväl efter 8 km var det becksvart... Skobyte och sedan 8 km till, sista biten hem på transportlöpningen. Pannlampan åkte på också, skönt att veta att jag syns och skönt att se var man sätter