Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 18:45Transportlöpning hem i två delar:
Del 1 = 8 km med NB 890.
Del 2 = 8 km med NB 1600.
Regn hela vägen. Stumma ben i början, men glada när de blivit varma. Mina nya skor är så lätta och sköna att det är en fröjd att springa med dem! Önskar att jag vågade sp
Transportlöpning hem i två delar:
Del 1 = 8 km med NB 890.
Del 2 = 8 km med NB 1600.
Regn hela vägen. Stumma ben i början, men glada när de blivit varma. Mina nya skor är så lätta och sköna att det är en fröjd att springa med dem! Önskar att jag vågade sp
Quote from Funbeat user on 18 October 2012, 20:4310 km i tävlingsfart kändes riktigt bra , lite jobbig vind men tempot var kanon.
10 km i tävlingsfart kändes riktigt bra , lite jobbig vind men tempot var kanon.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 00:18Det gjorde ont! Nytt PB på milen med 44:40, men jag drog på mig någon form av bristning i ena vaden och fick riktigt ont från 7km till 10km och fick "halt-springa" en bit..
Borde avbrutit men hade en så bra tid på gång att jag pressade mig... Det får jag
Det gjorde ont! Nytt PB på milen med 44:40, men jag drog på mig någon form av bristning i ena vaden och fick riktigt ont från 7km till 10km och fick "halt-springa" en bit..
Borde avbrutit men hade en så bra tid på gång att jag pressade mig... Det får jag
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 11:21Dagens långpass gick runt Vallentunasjön, sprang idag utan sällskap. Tyckte att jag hade tunga ben, men när jag kom hem upptäckte jag att jag bara var 1 min från mitt pb på distansen! Oväntat men kul!
Underbart väder med +9°C, vindstilla och uppehåll.
Kra
Dagens långpass gick runt Vallentunasjön, sprang idag utan sällskap. Tyckte att jag hade tunga ben, men när jag kom hem upptäckte jag att jag bara var 1 min från mitt pb på distansen! Oväntat men kul!
Underbart väder med +9°C, vindstilla och uppehåll.
Kra
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 12:45Ganska blött ... det känns som om marken är rejält vattensjuk mest överallt.
Ganska blött ... det känns som om marken är rejält vattensjuk mest överallt.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 19:01Sju kilometer med gamla järnvägsspår lagom bra tempo 4:16. Kändes bra! 🙂
Sju kilometer med gamla järnvägsspår lagom bra tempo 4:16. Kändes bra! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 19:02Terränglopp varv bana 2,6km tunga ben tung andning förkyld nöjde mej med ynka 1 varv pga förkylning, nöjd ändå att jag startade tiden blev bättre än väntat efter rådande omständigheter. Svårlöpt mjukt överallt mycket i vått gräs, lerigt.
Terränglopp varv bana 2,6km tunga ben tung andning förkyld nöjde mej med ynka 1 varv pga förkylning, nöjd ändå att jag startade tiden blev bättre än väntat efter rådande omständigheter. Svårlöpt mjukt överallt mycket i vått gräs, lerigt.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 19:16Dagens pass: 20 km. Laddar för Vintermaran och har börjat hålla 5:30 min/km på de halvlånga långpassen. Inbillar mig att det kan hjälpa mig att komma under fyra timmar med lite marginal. Det känns inte alltför ansträngande heller. I dag gick det riktigt b
Dagens pass: 20 km. Laddar för Vintermaran och har börjat hålla 5:30 min/km på de halvlånga långpassen. Inbillar mig att det kan hjälpa mig att komma under fyra timmar med lite marginal. Det känns inte alltför ansträngande heller. I dag gick det riktigt b
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 20:17Körde två korta 3½km pass. Ett till spiningen och ett hem.
Körde två korta 3½km pass. Ett till spiningen och ett hem.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 22:16Katstrofalt! Skitjobbigt! Odugligt! Långsamt! Tungt! Så där som det kanske ska kännas efter 10 veckors uppehåll.
Men nu j-vlar är jag på gång igen...
Katstrofalt! Skitjobbigt! Odugligt! Långsamt! Tungt! Så där som det kanske ska kännas efter 10 veckors uppehåll.
Men nu j-vlar är jag på gång igen...