Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 20:26Dottern på cyckel och jag sprang. Sånt blir det fartlek av, fick dessutom putta cyckeln i vissa uppförsbacker, då dotterns energi tröt. Totalt 4,5km (H)
Dottern på cyckel och jag sprang. Sånt blir det fartlek av, fick dessutom putta cyckeln i vissa uppförsbacker, då dotterns energi tröt. Totalt 4,5km (H)
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 19:5616 km asfaltslöpning med regn och motvind piskandes mot ansiktet långa stunder. Härligt pigga ben, besynnerligt nog kändes motvinden nästan som fartvind! Mörkt ute i princip hela vägen och bilarnas strålkastare bländades. Perfekt temperatur för löpning oc
16 km asfaltslöpning med regn och motvind piskandes mot ansiktet långa stunder. Härligt pigga ben, besynnerligt nog kändes motvinden nästan som fartvind! Mörkt ute i princip hela vägen och bilarnas strålkastare bländades. Perfekt temperatur för löpning oc
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 21:17Jenny: Det var en Jenny med på Vallentuna gubbskubb idag och vi sprang ca 16 km i ca 5:30-tempo. Var det du? Eller är det bara ett lustigt sammanträffande?
Jenny: Det var en Jenny med på Vallentuna gubbskubb idag och vi sprang ca 16 km i ca 5:30-tempo. Var det du? Eller är det bara ett lustigt sammanträffande?
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 21:44@ Peter P:
Nej, det var faktiskt bara ett sammanträffande! Jag har inte sprungit med gubbskubbarna någon gång, även om jag varit sugen några gånger! Det låter så himla trevligt när de är ute och springer och pratar som 17! Brukar du vara med i det gänget?
@ Peter P:
Nej, det var faktiskt bara ett sammanträffande! Jag har inte sprungit med gubbskubbarna någon gång, även om jag varit sugen några gånger! Det låter så himla trevligt när de är ute och springer och pratar som 17! Brukar du vara med i det gänget?
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 08:41Märkligt sammanträffande Jenny 🙂
Jo, jag springer med dem varje tisdag och tycker det är riktigt trevligt. Vi springer oftast inte så snabbt och hämtar alltid in eftersläntrare. Jag bedömer att de som springer ligger mellan 43 och 50 minuter på milen i
Märkligt sammanträffande Jenny 🙂
Jo, jag springer med dem varje tisdag och tycker det är riktigt trevligt. Vi springer oftast inte så snabbt och hämtar alltid in eftersläntrare. Jag bedömer att de som springer ligger mellan 43 och 50 minuter på milen i
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 16:50Idag en lugn pass med 4:59 Tempo, 7 kilometer. Efteråt ner löpniing 1 kilometer ännu lugnare tempo. Men passet kändes ändå tungt? Behöver kanse en vilo dag efter allt annat träning. 🙂
Idag en lugn pass med 4:59 Tempo, 7 kilometer. Efteråt ner löpniing 1 kilometer ännu lugnare tempo. Men passet kändes ändå tungt? Behöver kanse en vilo dag efter allt annat träning. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 16:51Idag en lugn pass med 4:59 Tempo, 7 kilometer. Efteråt ner löpniing 1 kilometer ännu lugnare tempo. Men passet kändes ändå tungt? Behöver kanse en vilo dag efter allt annat träning. 🙂
Idag en lugn pass med 4:59 Tempo, 7 kilometer. Efteråt ner löpniing 1 kilometer ännu lugnare tempo. Men passet kändes ändå tungt? Behöver kanse en vilo dag efter allt annat träning. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 19:27Veckans andra asfaltspass, 16 km transportlöpning. Magont från start till mål, tempot anpassades därefter. Härligt svalt väder, vindstilla och uppehåll. Vackra rosa moln vid solnedgången, sedan mörker. Underbart skön avslutning på en stressig dag!
Kram,
J
Veckans andra asfaltspass, 16 km transportlöpning. Magont från start till mål, tempot anpassades därefter. Härligt svalt väder, vindstilla och uppehåll. Vackra rosa moln vid solnedgången, sedan mörker. Underbart skön avslutning på en stressig dag!
Kram,
J
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 19:33Skulle kört fartlek på passet idag, men för seg i benen och ingen typ av pass jag egentligen har vana på, och såvar hunden med dessutom, förutom ryggsäcken med låneboken jag tänkt lämna igen - fast bibblan hade stängt ... fint ute iaf, men inte full läng
Skulle kört fartlek på passet idag, men för seg i benen och ingen typ av pass jag egentligen har vana på, och såvar hunden med dessutom, förutom ryggsäcken med låneboken jag tänkt lämna igen - fast bibblan hade stängt ... fint ute iaf, men inte full läng
Quote from Jonny Persson on 11 October 2012, 20:2317,8 km på förmiddagen med sista milen i tävlingsfart och sen samma sak igen på eftermiddagen. Fascinerad över hur lätt benen trampade igång på det andra passet.
Det här är riktigt fin simulering av sista milen på maran om man kan genomföra det trots hå
17,8 km på förmiddagen med sista milen i tävlingsfart och sen samma sak igen på eftermiddagen. Fascinerad över hur lätt benen trampade igång på det andra passet.
Det här är riktigt fin simulering av sista milen på maran om man kan genomföra det trots hå