Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 21:17Ganska meningslöst faktiskt då jag inte riktigt visste syftet med det. Skönt när loppen är över och man kan träna fritt.
Ganska meningslöst faktiskt då jag inte riktigt visste syftet med det. Skönt när loppen är över och man kan träna fritt.
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 21:45Känndes inge kul i dag, 5km fantasilös löpning. Man får väl ta och spexa till det lite i helgen istället 😉
Känndes inge kul i dag, 5km fantasilös löpning. Man får väl ta och spexa till det lite i helgen istället 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 10:44Första och sista löppasset denna vecka, tungt!
Blöta och tunga spår, tunga ben. Cyklingen tar negativt på löpningen, men det är ju så fantastiskt skönt att cykla några gånger/vecka till/från jobbet. Val man gör...
Planen var 13-18 km, beroende på hur väns
Första och sista löppasset denna vecka, tungt!
Blöta och tunga spår, tunga ben. Cyklingen tar negativt på löpningen, men det är ju så fantastiskt skönt att cykla några gånger/vecka till/från jobbet. Val man gör...
Planen var 13-18 km, beroende på hur väns
Quote from Funbeat user on 30 September 2012, 15:00behagligt. pass nr 2 på 2 dagar. 7km igår, 9km idag. nu vet jag att jag klarar jogg 2 dagar på raken utan o bli halt. gött.
behagligt. pass nr 2 på 2 dagar. 7km igår, 9km idag. nu vet jag att jag klarar jogg 2 dagar på raken utan o bli halt. gött.
Quote from Jonny Persson on 30 September 2012, 16:24Bra tjejer!
Veckans tionde löppass blev på 36,5 km och 2:44 i solsken och blåst. Med tanke på att gårdagens pass gick så infernaliskt segt var jag förvånad över hur lätt det gick att växla upp i tävlingsfart på slutet idag. Det gick på det hela taget lät
Bra tjejer!
Veckans tionde löppass blev på 36,5 km och 2:44 i solsken och blåst. Med tanke på att gårdagens pass gick så infernaliskt segt var jag förvånad över hur lätt det gick att växla upp i tävlingsfart på slutet idag. Det gick på det hela taget lät
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 00:20Fint väder lockade ut mig i skogen efter jobbet, det blev ca 5 l trattkantareller. Några stekte jag och la på en macka 😀
Fint väder lockade ut mig i skogen efter jobbet, det blev ca 5 l trattkantareller. Några stekte jag och la på en macka 😀
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 11:42Jodå, 30 min lättpass som uppmjukning efter helgen, följt av lite knäyoga inte varmt ute tror man men sedan svettas jag iaf :/
Jodå, 30 min lättpass som uppmjukning efter helgen, följt av lite knäyoga inte varmt ute tror man men sedan svettas jag iaf :/
Quote from Funbeat user on 1 October 2012, 12:35Skönt fast det duggregnade. Tur att jag sprang en runda jag visste hur lång den var GPS rapporterade OTROLIGA snittider. Jag tog tiden och kontrollmätte hemma. Bra tid och helt rimligt.
Skönt fast det duggregnade. Tur att jag sprang en runda jag visste hur lång den var GPS rapporterade OTROLIGA snittider. Jag tog tiden och kontrollmätte hemma. Bra tid och helt rimligt.
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 16:38Majestätiskt kändes det. Lite motigt i början med duggregn, men sen kom en älgko springande 25 meter ifrån mig, hon var STOR. Men va häftigt det var 😀 Motigheten försvann med ens. Får tänka på att även fortsättningsvis ha på mig min knallgula träningsjac
Majestätiskt kändes det. Lite motigt i början med duggregn, men sen kom en älgko springande 25 meter ifrån mig, hon var STOR. Men va häftigt det var 😀 Motigheten försvann med ens. Får tänka på att även fortsättningsvis ha på mig min knallgula träningsjac
Quote from Funbeat user on 3 October 2012, 17:29Ganska lätt i början, men urk vilken tung sista kilometer. Bläh!
Ganska lätt i början, men urk vilken tung sista kilometer. Bläh!