Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 01:08Häftigt!
Sprang i regnet med mina båda ungdommar. Måste har gjort något rätt (V) när de väljer att löpa med sin gamla mor en ledig lördageftermiddag i ett sakta strilande regn. (L)
Häftigt!
Sprang i regnet med mina båda ungdommar. Måste har gjort något rätt (V) när de väljer att löpa med sin gamla mor en ledig lördageftermiddag i ett sakta strilande regn. (L)
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 08:4813 km lugn rehablöpning i rejält regn. Hade valt bra kläder och kepsen skyddade glasögonen hyfsat bra. Halkade omkull i en lerig utförslöpa, NB Minimus Road har inte bra fäste på regnvåt lera... Ingen skada, förutom möjligen egot... (H)
Kram,
Jenny
13 km lugn rehablöpning i rejält regn. Hade valt bra kläder och kepsen skyddade glasögonen hyfsat bra. Halkade omkull i en lerig utförslöpa, NB Minimus Road har inte bra fäste på regnvåt lera... Ingen skada, förutom möjligen egot... (H)
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 17:45Kort. Bara 6km.
Kort. Bara 6km.
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 21:4216 km på lätta ben , kändes riktigt skönt .
16 km på lätta ben , kändes riktigt skönt .
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 00:18Kändes friskt att springa i höstkylan i shorts och bar överkropp. Bara mesingar kör med tröja.
Kändes friskt att springa i höstkylan i shorts och bar överkropp. Bara mesingar kör med tröja.
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 16:20behagligt. fick testat av löpmössan och löphandskarna (som för övrigt inte matchar nåt av mina andra plagg) också. Mössan skydda mot kallasta vindarna och lite duggregn höll tempen nere när de börja bli varmt. 7 km blev det ( med 3 km extra gång/småjogg d
behagligt. fick testat av löpmössan och löphandskarna (som för övrigt inte matchar nåt av mina andra plagg) också. Mössan skydda mot kallasta vindarna och lite duggregn höll tempen nere när de börja bli varmt. 7 km blev det ( med 3 km extra gång/småjogg d
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 21:18Tur att jag är lite envis och följer ett chema från maraton milen på 60 min annars hade jag inte kommit över omstart tröskeln efter att inte joggat regelbundet på ett år. I dag kändes det riktigt skönt när jag väl hade fått på mej tränings kläderna: buf
Tur att jag är lite envis och följer ett chema från maraton milen på 60 min annars hade jag inte kommit över omstart tröskeln efter att inte joggat regelbundet på ett år. I dag kändes det riktigt skönt när jag väl hade fått på mej tränings kläderna: buf
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 19:46Enträgen vinner personbästsa med god marginal på 5km. Trots seg trött dag med mage i obalans.Löptränat i 7v 1,5pass i veckan. :-)))
Enträgen vinner personbästsa med god marginal på 5km. Trots seg trött dag med mage i obalans.Löptränat i 7v 1,5pass i veckan. :-)))
Quote from Jonny Persson on 27 September 2012, 20:02Grattis Ingela.
Dagens första pass var bara helt underbart i solen och dryga milen i lugn fart.
Dagens andra pass gick förvånansvärt lätt. 12x1000 med 60 sekunder stå-/gåvila i nya gudomligt sköna Flyknit Racer. Sprang avslappnat och ökade farten genom h
Grattis Ingela.
Dagens första pass var bara helt underbart i solen och dryga milen i lugn fart.
Dagens andra pass gick förvånansvärt lätt. 12x1000 med 60 sekunder stå-/gåvila i nya gudomligt sköna Flyknit Racer. Sprang avslappnat och ökade farten genom h
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 20:16Tack mackan.
Härligt pass du gjort i dag 🙂
Tack mackan.
Härligt pass du gjort i dag 🙂