Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Jag hade verkligen ingen lust att. löpträna i dag. Nä jag körde en riktig genomkörare på hemma gymmet. 75 min kunde öka vikter i många moment:-). Då jag skrev in min träning såg jag att jag hade gjort mina 2 löppass som planerat i veckan det kändes rikti

Rund byn ca. 4,32 km. Efter åtta dagars paus. Har fått vila efter skada.Höger höft som har krånglat. Kändes jätte jobbigt och fick dessutom håll. Så här jobbigt har det inte varit sedan fem år bakom när började tävla intensivt. Men det är bra att få börja

Du blev sedd vid Vinterviken idag Mackan!

Idag blev det paddling och det var lite kämpigt att komma i kajaken och ännu värre ur efter ca 3 timmar på Stockholms vatten men benen var lite sega efter gårdagens "långa" halvmara 🙂

Det är bra att du håller ordning på mig Camilla. Vi passerade väl cirka tre mil där och jag hoppas att det såg snabbt ut. 🙂

Kul med paddling!

Mackan, nu blir det lite "jag mötte Lassie" men de som såg dig och ditt sällskap hörde er nämna något om ökning och det är ju imponerande med 3 mil i benen 🙂
Respekt!

Tack! Jo vi skruvade upp farten sista milen. 🙂

Idag var det lite bistert när himlen öppnade sig, det friskade på och jag hade 13,5 km kvar att springa. I tunn t-shirt och shorts. Men hem kom jag.

Jo jag brukar starta upp- och avsluta nedjogg vid Edsbergs Sportfält när jag är och leker i Väsjöbacken vilket sker hyggligt ofta. Och förra veckan var jag där och jobbade med en klient i ett par timmar.

Aha, jag bor precis där längst upp.
Brukar jogga runt några ggr i veckan och det händer att jag springer intervaller i backen. Underbart.

Du får heja nästa gång! Fint är det.