Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 20:02Jag hade verkligen ingen lust att. löpträna i dag. Nä jag körde en riktig genomkörare på hemma gymmet. 75 min kunde öka vikter i många moment:-). Då jag skrev in min träning såg jag att jag hade gjort mina 2 löppass som planerat i veckan det kändes rikti
Jag hade verkligen ingen lust att. löpträna i dag. Nä jag körde en riktig genomkörare på hemma gymmet. 75 min kunde öka vikter i många moment:-). Då jag skrev in min träning såg jag att jag hade gjort mina 2 löppass som planerat i veckan det kändes rikti
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 21:09Rund byn ca. 4,32 km. Efter åtta dagars paus. Har fått vila efter skada.Höger höft som har krånglat. Kändes jätte jobbigt och fick dessutom håll. Så här jobbigt har det inte varit sedan fem år bakom när började tävla intensivt. Men det är bra att få börja
Rund byn ca. 4,32 km. Efter åtta dagars paus. Har fått vila efter skada.Höger höft som har krånglat. Kändes jätte jobbigt och fick dessutom håll. Så här jobbigt har det inte varit sedan fem år bakom när började tävla intensivt. Men det är bra att få börja
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 22:30Du blev sedd vid Vinterviken idag Mackan!
Idag blev det paddling och det var lite kämpigt att komma i kajaken och ännu värre ur efter ca 3 timmar på Stockholms vatten men benen var lite sega efter gårdagens "långa" halvmara 🙂
Du blev sedd vid Vinterviken idag Mackan!
Idag blev det paddling och det var lite kämpigt att komma i kajaken och ännu värre ur efter ca 3 timmar på Stockholms vatten men benen var lite sega efter gårdagens "långa" halvmara 🙂
Quote from Jonny Persson on 17 September 2012, 08:33Det är bra att du håller ordning på mig Camilla. Vi passerade väl cirka tre mil där och jag hoppas att det såg snabbt ut. 🙂
Kul med paddling!
Det är bra att du håller ordning på mig Camilla. Vi passerade väl cirka tre mil där och jag hoppas att det såg snabbt ut. 🙂
Kul med paddling!
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 09:00Mackan, nu blir det lite "jag mötte Lassie" men de som såg dig och ditt sällskap hörde er nämna något om ökning och det är ju imponerande med 3 mil i benen 🙂
Respekt!
Mackan, nu blir det lite "jag mötte Lassie" men de som såg dig och ditt sällskap hörde er nämna något om ökning och det är ju imponerande med 3 mil i benen 🙂
Respekt!
Quote from Jonny Persson on 17 September 2012, 09:27Tack! Jo vi skruvade upp farten sista milen. 🙂
Tack! Jo vi skruvade upp farten sista milen. 🙂
Quote from Jonny Persson on 18 September 2012, 16:27Idag var det lite bistert när himlen öppnade sig, det friskade på och jag hade 13,5 km kvar att springa. I tunn t-shirt och shorts. Men hem kom jag.
Idag var det lite bistert när himlen öppnade sig, det friskade på och jag hade 13,5 km kvar att springa. I tunn t-shirt och shorts. Men hem kom jag.
Quote from Jonny Persson on 18 September 2012, 17:11Jo jag brukar starta upp- och avsluta nedjogg vid Edsbergs Sportfält när jag är och leker i Väsjöbacken vilket sker hyggligt ofta. Och förra veckan var jag där och jobbade med en klient i ett par timmar.
Jo jag brukar starta upp- och avsluta nedjogg vid Edsbergs Sportfält när jag är och leker i Väsjöbacken vilket sker hyggligt ofta. Och förra veckan var jag där och jobbade med en klient i ett par timmar.
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 17:20Aha, jag bor precis där längst upp.
Brukar jogga runt några ggr i veckan och det händer att jag springer intervaller i backen. Underbart.
Aha, jag bor precis där längst upp.
Brukar jogga runt några ggr i veckan och det händer att jag springer intervaller i backen. Underbart.
Quote from Jonny Persson on 18 September 2012, 17:30Du får heja nästa gång! Fint är det.
Du får heja nästa gång! Fint är det.