Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 20:56Gav mig av runt sjutiden på morgonen och för första gången i sommar så var det ett tunnt regn. I Småland har det varit ganska regnfritt om morgonen i allafall, senare på dagen har det öst ner, så "innan frukost löpning" har varit modellen här. Det blev ni
Gav mig av runt sjutiden på morgonen och för första gången i sommar så var det ett tunnt regn. I Småland har det varit ganska regnfritt om morgonen i allafall, senare på dagen har det öst ner, så "innan frukost löpning" har varit modellen här. Det blev ni
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 15:45Började med löpning nu i sommar och har väl inte vart överambitiös. Men idag gick det så jäkla bra. Det var lite för varmt dock, men det är synd att klaga för snart vräker snön ner... 7 underbara kilometer på 50 minuter. Nöjd tjej!
Började med löpning nu i sommar och har väl inte vart överambitiös. Men idag gick det så jäkla bra. Det var lite för varmt dock, men det är synd att klaga för snart vräker snön ner... 7 underbara kilometer på 50 minuter. Nöjd tjej!
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 17:53Tungt, varmt och svettigt.
Astman vill inte riktigt ge med sig och dessutom sprang jag med ryggsäck, vilket jag brukar uppleva som tungt.
Planen var att byta skor efter halva distansen, men de nya och sköna skorna ville inte bytas ut mot äldre, tyngre sk
Tungt, varmt och svettigt.
Astman vill inte riktigt ge med sig och dessutom sprang jag med ryggsäck, vilket jag brukar uppleva som tungt.
Planen var att byta skor efter halva distansen, men de nya och sköna skorna ville inte bytas ut mot äldre, tyngre sk
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 22:21Trög i benen efter mycket stående på jobbet i helgen, idag fick jag ont i hö höft. Hade planerat ett löppass ca 10 km i morgon kväll men det avbokade jag med kompisen 🙁 .
I kväll blev det styrketräning och rejäl stretch så nu känns det OK!
Trög i benen efter mycket stående på jobbet i helgen, idag fick jag ont i hö höft. Hade planerat ett löppass ca 10 km i morgon kväll men det avbokade jag med kompisen 🙁 .
I kväll blev det styrketräning och rejäl stretch så nu känns det OK!
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 21:34Hade bestämt mig för 5 km snabbdistans, men fick håll. Därför blev det väl lite si och så med snabbheten. Minns inte när jag fick håll sist.
Hade bestämt mig för 5 km snabbdistans, men fick håll. Därför blev det väl lite si och så med snabbheten. Minns inte när jag fick håll sist.
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 22:45Dagens pass var vansinnigt segt jag svettades massori klädd i Det nya understället ( End jumper) köpt på Netto och supertunna vindjacka löparbyxor. Understället kostade ca 79 kr super billigt. Jumper o byxa ,jag kände inte att jag var svett på överkroppe
Dagens pass var vansinnigt segt jag svettades massori klädd i Det nya understället ( End jumper) köpt på Netto och supertunna vindjacka löparbyxor. Understället kostade ca 79 kr super billigt. Jumper o byxa ,jag kände inte att jag var svett på överkroppe
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 00:03Idag var det tungt, vet inte varför, men det var bara tungt. Sprang i asicskorna, kanske därför.
@Riickard Sommaren är inte slut ännu. Det finns ingenfrost ännu på ett tag på fotbollsplanerna, fram till frosten kan du pröva äkta barfota. Testa! Du lär int
Idag var det tungt, vet inte varför, men det var bara tungt. Sprang i asicskorna, kanske därför.
@Riickard Sommaren är inte slut ännu. Det finns ingenfrost ännu på ett tag på fotbollsplanerna, fram till frosten kan du pröva äkta barfota. Testa! Du lär int
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 07:46blandad känsla, lite tung, men samtidigt lätt. tung kanske pga tid på dygnet, gråa vädret, och veckans styrketräning, lätt för jag inte joggat på länge o hade massa energi. tog ett kortpass och visade sig att jag körde passet snabbare än jag brukar jogga
blandad känsla, lite tung, men samtidigt lätt. tung kanske pga tid på dygnet, gråa vädret, och veckans styrketräning, lätt för jag inte joggat på länge o hade massa energi. tog ett kortpass och visade sig att jag körde passet snabbare än jag brukar jogga
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 01:16Prommenad i skogen rejäl terräng, ris, sankt, allmänt ojämnt. Orkade 45 min. Jag har varit febrig i veckan blev vansinnigt trött efteråt somnade i bilen. Morgon dagens tänkta löppasss i kuperat byter jag mot. Ett pass benstyrka hemma. Det brukar ge tränin
Prommenad i skogen rejäl terräng, ris, sankt, allmänt ojämnt. Orkade 45 min. Jag har varit febrig i veckan blev vansinnigt trött efteråt somnade i bilen. Morgon dagens tänkta löppasss i kuperat byter jag mot. Ett pass benstyrka hemma. Det brukar ge tränin
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 14:28Glatt överraskad att jag kunde testa löpning idag!
Skadade i måndags Peroneus brevis-senan i vänster fot. Skadan uppstod när jag inför duschen stod på foten och vred mig. Det knäppte till och värken kom direkt. Detta efter att ha sprungit 16 km i nya sko
Glatt överraskad att jag kunde testa löpning idag!
Skadade i måndags Peroneus brevis-senan i vänster fot. Skadan uppstod när jag inför duschen stod på foten och vred mig. Det knäppte till och värken kom direkt. Detta efter att ha sprungit 16 km i nya sko