Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

33 km asfaltslöpning efter att det hade slutat regna och det var det svettigaste jag gjort på evigheter! Som att springa i en ångbastu när solen började kika fram. Sjöblöt redan efter tre km och då var det liksom tre mil kvar. Huga.

Fantastiskt!
Kände mig trött och lite bakis efter kräftskiva. Tänkte att jag skulle ta det riktigt lungt.
20 km på 1,28 blev det, riktigt bra för att vara mig. Sista 5 km under 20 minuter och jag som knappt aldrig ens sprungit 5km under 20 minuter tidiga

Tungt, tungt!
Astmakänningar fortfarande, trots det sprang jag totalt 23 km, dock i tempo som kan benämnas "styrfart". I början härlig dimma, sedan uppklarnande och sedan strålande solsken. Turligen utan riktig värme!
Har inte sprungit långpass sedan Stoc

Betydligt lättare än sist iaf ... kan bero på att det var tidigare och att jag körde på puls istf på fart.

Värdelöst. Träningsvärk och benhinneproblem. Avbröt efter 2.

Körde lite backintervaller i går, så vila i dag.

Det blev pers på den vanliga 8 km-rundan trots att kroppen var trött och seg. Passet gick utan större ansträngning. Kan någon förklara varför det relativt ofta blir så att tiderna blir bättre när man är trött och seg än när man känner sig på topp och är p

Tunga ben, tung i andningen.
Vaknade täppt i näsan och med igensvullna ögon. Allergielände som igår em ledde till att linserna fick brottas ut ur ögonen. Linsbrottning leder alltid till några dagars ögonelände för mig...

13 km löpning medelst hasning, k

Första löppasset på väldigt länge. Förra sommaren flög jag fram i det kuperade terrängspåret, då jag knappt blev trött när jag löpte milen på under 50 min.

Idag sprang jag 6.1 km på 34 minuter. Det gick fruktansvärt tungt.

Detta blir en morot för att

Raketfart (för mig) i ösregnet på Täby IP-milen då jag ångande fram i vattenpölarna och lervällingen i hisnande 4:50-tempo 🙂