Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Blött!!! (men härligt)
Snabbrunda intryckt mellan middagen och sambons (tv)fotboll.
6,5km i 11km/tim tempo. Ösregn och starka vindbyar.
Benen kändes pigga, och magen förvånandsvärt snäll/lugn för att vara full med middagsmat.
Nöjd med att jag klarade håll

Seeeg och tung och svårt att hålla farten trots att det regnade.

Tungt som tusan. Skyller på gårdagens styrketräning (och regn och motvind). Puh. 7km på 45 minuter. Trots allt helt ok tempo för mig. Avslutade med 3 km promenad och 100 m barfotajogg på asfalt för o se vad det är alla snackar om i barfotatråden. Gick fin

Försöker komma igång med löpningen igen sedan jag skadade knät för några år sedan. Men går segt... Dålig kondis leder till att jag blir oerhört slut och törstig av allt flås..

Håller på att googla efter lösningar nu, vad tror ni? Botl-flaskor (http://bot

Dagens 7 km var Ännu jobbigare än sist. Tog 1 minut längre tid också. Suck, måste nog tänka om lite med styrketräningen mellan joggapassen.

Tunga ben men Filip o Fredriks podcast gjorde att jag kunde tänka på annat.

Tungt, trots lugnt tempo. Har påbörjat en ny kur med Vimovo pga svullen handled, men blir tungandad och påverkad kroppsligen på flera sätt. Måste kanske avbryta kuren.
13 km löpning i motionsspår, lugnt tempo med gamla skor, sedan kunde jag inte hålla mi

Så mycket bättre än igår!
24 timmar sedan sista Vimovo-tabletten (stark NSAID + magskydd) och astmakänningnarna på bättringsvägen, skönt!
13 km tillsammans med maken. Sprang i gamla skorna, som fick spränga 100-mila-gränsen idag. Själv passerade jag "Sve

En aning jobbigt, svårt hålla tempo där jag ville ha det.

Intensivt med 6 x 1km intervaller i tempo över min milfart, men skönt efteråt som vanligt.