Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 22:35Blött!!! (men härligt)
Snabbrunda intryckt mellan middagen och sambons (tv)fotboll.
6,5km i 11km/tim tempo. Ösregn och starka vindbyar.
Benen kändes pigga, och magen förvånandsvärt snäll/lugn för att vara full med middagsmat.
Nöjd med att jag klarade håll
Blött!!! (men härligt)
Snabbrunda intryckt mellan middagen och sambons (tv)fotboll.
6,5km i 11km/tim tempo. Ösregn och starka vindbyar.
Benen kändes pigga, och magen förvånandsvärt snäll/lugn för att vara full med middagsmat.
Nöjd med att jag klarade håll
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 08:46Seeeg och tung och svårt att hålla farten trots att det regnade.
Seeeg och tung och svårt att hålla farten trots att det regnade.
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 17:13Tungt som tusan. Skyller på gårdagens styrketräning (och regn och motvind). Puh. 7km på 45 minuter. Trots allt helt ok tempo för mig. Avslutade med 3 km promenad och 100 m barfotajogg på asfalt för o se vad det är alla snackar om i barfotatråden. Gick fin
Tungt som tusan. Skyller på gårdagens styrketräning (och regn och motvind). Puh. 7km på 45 minuter. Trots allt helt ok tempo för mig. Avslutade med 3 km promenad och 100 m barfotajogg på asfalt för o se vad det är alla snackar om i barfotatråden. Gick fin
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 16:48Försöker komma igång med löpningen igen sedan jag skadade knät för några år sedan. Men går segt... Dålig kondis leder till att jag blir oerhört slut och törstig av allt flås..
Håller på att googla efter lösningar nu, vad tror ni? Botl-flaskor (http://bot
Försöker komma igång med löpningen igen sedan jag skadade knät för några år sedan. Men går segt... Dålig kondis leder till att jag blir oerhört slut och törstig av allt flås..
Håller på att googla efter lösningar nu, vad tror ni? Botl-flaskor (http://bot
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 14:14Dagens 7 km var Ännu jobbigare än sist. Tog 1 minut längre tid också. Suck, måste nog tänka om lite med styrketräningen mellan joggapassen.
Dagens 7 km var Ännu jobbigare än sist. Tog 1 minut längre tid också. Suck, måste nog tänka om lite med styrketräningen mellan joggapassen.
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 16:07Tunga ben men Filip o Fredriks podcast gjorde att jag kunde tänka på annat.
Tunga ben men Filip o Fredriks podcast gjorde att jag kunde tänka på annat.
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 10:46Tungt, trots lugnt tempo. Har påbörjat en ny kur med Vimovo pga svullen handled, men blir tungandad och påverkad kroppsligen på flera sätt. Måste kanske avbryta kuren.
13 km löpning i motionsspår, lugnt tempo med gamla skor, sedan kunde jag inte hålla mi
Tungt, trots lugnt tempo. Har påbörjat en ny kur med Vimovo pga svullen handled, men blir tungandad och påverkad kroppsligen på flera sätt. Måste kanske avbryta kuren.
13 km löpning i motionsspår, lugnt tempo med gamla skor, sedan kunde jag inte hålla mi
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 10:23Så mycket bättre än igår!
24 timmar sedan sista Vimovo-tabletten (stark NSAID + magskydd) och astmakänningnarna på bättringsvägen, skönt!
13 km tillsammans med maken. Sprang i gamla skorna, som fick spränga 100-mila-gränsen idag. Själv passerade jag "Sve
Så mycket bättre än igår!
24 timmar sedan sista Vimovo-tabletten (stark NSAID + magskydd) och astmakänningnarna på bättringsvägen, skönt!
13 km tillsammans med maken. Sprang i gamla skorna, som fick spränga 100-mila-gränsen idag. Själv passerade jag "Sve
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 12:23En aning jobbigt, svårt hålla tempo där jag ville ha det.
En aning jobbigt, svårt hålla tempo där jag ville ha det.
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 19:56Intensivt med 6 x 1km intervaller i tempo över min milfart, men skönt efteråt som vanligt.
Intensivt med 6 x 1km intervaller i tempo över min milfart, men skönt efteråt som vanligt.