Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Härlig 16 km lång löprunda. Härligt väder, härligt tempo. Slutade på tangerat pb, vet ej om det var så klokt med tanke på planen att springa Ursviks Extreme-spår tillsammans med en kompis i morgon... Nåväl, det blir premiär för mig, så jag får väl försöka

Körde lite intevaller i skogen i dag, gick enligt planerna. 8km totalt

Hur det kändes??? Som om jag skulle ramla ihop! Har träningsvärk efter body pump och jag körde den mest backiga rundan jag vet. Ajajaj och ojojoj! 58 på milen. Bättre än förväntat i alla fall.

Tungt, varmt, svettigt. Fel dag för mig och löpning. Svetten lackade och jag längtade hem! Tempot måttligt för att "överleva". Det som inte dödar, härdar? Låt oss hoppas det! Underbart skönt en stund efteråt! (H)
Kram,
Jenny

Blött! 25 km i mestadels ösregn 🙂

20 härliga kilometrar. känndes riktigt bra i kväll 🙂

Vaaarmt ...

Tunga ben släpade sig runt spåret. Huvudet ville avsluta efter ett varv i spåret, men benen sprang vidare, trots att de var så tunga, tunga...
Totalt 13 km pannbensträning...
Frisk och sval vind, lagom temperatur och solsken, inget att klaga på avseende

Tvingade mig upp på löpbandet imorse. Borde vara förbjudet att springa annat än utomhus om det inte är åska eller drivis. Men behövde draghjälp för att hålla tempot. Försökte mig på 3x2 km med 15-20 sek. snabbare än miltempo. Tufft (för mig). Mycket nöjd

Härligt löpväder och äntligen pigga ben!
Tog dubbel dos astmamedicin och tydligen gjorde det skillnad! Dumma, dumma gråbopollen...
Slog pb på distansen, 16 km, utan att jag "ansträngde" mig, lät bara kroppen bestämma. Känns glatt i själen, efter flera vec