Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Dagens pass kändes kanonbra. Jag körde ett kort tempopass. Jag brukar köra kort tempo dagen innan jag skall prestera och imorgon skall jag åter försöka prestera nåt på en motionsorienteringstävling.
Det korta tempopasset bestod av 6km lätt löpning varav

Prövade att springa med Nike+ Run Club för första gången igår. Ca 10 km på 59 min, nytt PB på milen, grymt nöjd! Fifan vad jobbigt det var dock, var långsammast av alla i min grupp. (#)

Körde lite backintervaller i dag. Det var länge sedan sist, men det kändes riktigt bra... efter 🙂

Veckans löpturer på Östra Lagnö (totalt 4 st) har känts härliga! Semester är skönt! Varmt och klibbigt i början av veckan, mot slutet av veckan betydligt skönare temperatur och mindre klibbigt. Dagens runda (veckans femte runda) här hemma i Vallentuna bjö

Sjukt dåligt måste jag säga. Skulle köra ett kort 30-min pass. 10 min lugn jogg, 10 min flåstempo, 10 min lugnt. 5 min in i flåstempo-delen får jag helt vidrigt mycket håll. Fick gå en stund och sedan ta resten av passet i snigelfart. Kändes sådär =/

Trots en lindrig förkylning i början på helgen gick dagens pass lite snabbare än vanligt. Kanske ska tillägga att jag precis börjat springa så dagens pass var intervaller med 60 sek jogg alternerat med 90 sek gång i 20 min.
Men man måste ju börja nånstans

Jätteskönt!
Skulle köra ett testpass med de nya löpskorna på ca 6km.
Bestämde innan att det var fötterna med ev skavsår o dylikt (och inte trötta ben eller tuff andning) som skulle avgöra distansen idag.
Rundan flöt på bra och fötterna kändes ok - endast

Dagens pass gick också bra, trots håll. Ökade den totala joggtiden något med veckans pass.

Brottbymilen i superhärligt löpväder. Fantastiskt skönt! Hade tänkt springa barfota, men reviderade planerna med tanke på att jag pga en inflammation i några senor i underarmen tar smärtlindrande- och antiinflammatoriska läkemedel. Lugn löpning i härlig m

20 km lugn löpning i Bergslagen i perfekt väder.
Fick se att tranorna har fått tillökning, en brun tranunge, gröngöling o större hackspett i skogen o tornfalken bevakar ängen efter något ätligt från sin ryttlande position.
Naturen var minst lika stärkande