Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 08:29Underbart skönt, första löppasset för veckan, första löppasset sedan Stockholm trail 21 km. Varmt, fuktigt och klibbigt. Första gången jag sprang till jobbet, annars brukar jag springa hem... Ryggsäck med packning, en Black Diamond som tyvärr skaver mot h
Underbart skönt, första löppasset för veckan, första löppasset sedan Stockholm trail 21 km. Varmt, fuktigt och klibbigt. Första gången jag sprang till jobbet, annars brukar jag springa hem... Ryggsäck med packning, en Black Diamond som tyvärr skaver mot h
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 14:07Jobbigt, plåsamt, och alldeles, elldeles underbart 🙂
10km med syrran och sambon i trycknade hetta - varför kommer inte regnet och åskan snart?
Nytt tidsrekord var bestämt, och med sambon som hare/tempohållare, och syrran som personlig motivator/tränar
Jobbigt, plåsamt, och alldeles, elldeles underbart 🙂
10km med syrran och sambon i trycknade hetta - varför kommer inte regnet och åskan snart?
Nytt tidsrekord var bestämt, och med sambon som hare/tempohållare, och syrran som personlig motivator/tränar
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 18:05Fantastiskt skönt när regnet äntligen kom efter 14km så att man fick bli svalkad de sista 7km
Fantastiskt skönt när regnet äntligen kom efter 14km så att man fick bli svalkad de sista 7km
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 23:55Superbra Åsa, jag håller tummarna (t+)
Jag cyklade andra halvan av J-maran idag (dvs Norrviken- Stadion), det var bra att göra det för att förbereda mig inför nästa lördag. Det var drygt 20 grader och det kom lite regn på slutet. Vinden svalkade och ja
Superbra Åsa, jag håller tummarna (t+)
Jag cyklade andra halvan av J-maran idag (dvs Norrviken- Stadion), det var bra att göra det för att förbereda mig inför nästa lördag. Det var drygt 20 grader och det kom lite regn på slutet. Vinden svalkade och ja
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 08:49Varmt.
Varmt.
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 16:04Tungt och segt.
Är fortfarande seg i benen efter helgens snabba långa pass, så 6 km i alldeles för långsam fart får nog ändå räknas som ok - Särskillt som det är jättekvavt i luften, och alla världens parkvakter tyckte det var en jättebra ide att klippa g
Tungt och segt.
Är fortfarande seg i benen efter helgens snabba långa pass, så 6 km i alldeles för långsam fart får nog ändå räknas som ok - Särskillt som det är jättekvavt i luften, och alla världens parkvakter tyckte det var en jättebra ide att klippa g
Quote from Funbeat user on 9 July 2012, 16:09Benen kändes riktigt pigga, och även konditionsmässigt kändes det bra. 🙂 Trots att det var väldigt varmt och kvavt.
Benen kändes riktigt pigga, och även konditionsmässigt kändes det bra. 🙂 Trots att det var väldigt varmt och kvavt.
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 16:41Svalkande regn, banintervaller i hög fart. Tipp-topp!
Svalkande regn, banintervaller i hög fart. Tipp-topp!
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 12:29Skönt lugnt (bara 139 i snittpuls) 10km distanspas i sval morgonluft.
Skönt lugnt (bara 139 i snittpuls) 10km distanspas i sval morgonluft.
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 17:48Roligt men intensivt/tufft
6 km (5x2min) intervaller med syrran och sambon i solsken och lätt bris.
Helt slut, men jättenöjd med både klarad hastighet och intensitet.
Även ett stort 😀 för att jag slog syrran på slutspurten in i mål.
Roligt men intensivt/tufft
6 km (5x2min) intervaller med syrran och sambon i solsken och lätt bris.
Helt slut, men jättenöjd med både klarad hastighet och intensitet.
Även ett stort 😀 för att jag slog syrran på slutspurten in i mål.