Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Underbart skönt, första löppasset för veckan, första löppasset sedan Stockholm trail 21 km. Varmt, fuktigt och klibbigt. Första gången jag sprang till jobbet, annars brukar jag springa hem... Ryggsäck med packning, en Black Diamond som tyvärr skaver mot h

Jobbigt, plåsamt, och alldeles, elldeles underbart 🙂

10km med syrran och sambon i trycknade hetta - varför kommer inte regnet och åskan snart?

Nytt tidsrekord var bestämt, och med sambon som hare/tempohållare, och syrran som personlig motivator/tränar

Fantastiskt skönt när regnet äntligen kom efter 14km så att man fick bli svalkad de sista 7km

Superbra Åsa, jag håller tummarna (t+)

Jag cyklade andra halvan av J-maran idag (dvs Norrviken- Stadion), det var bra att göra det för att förbereda mig inför nästa lördag. Det var drygt 20 grader och det kom lite regn på slutet. Vinden svalkade och ja

Varmt.

Tungt och segt.
Är fortfarande seg i benen efter helgens snabba långa pass, så 6 km i alldeles för långsam fart får nog ändå räknas som ok - Särskillt som det är jättekvavt i luften, och alla världens parkvakter tyckte det var en jättebra ide att klippa g

Benen kändes riktigt pigga, och även konditionsmässigt kändes det bra. 🙂 Trots att det var väldigt varmt och kvavt.

Svalkande regn, banintervaller i hög fart. Tipp-topp!

Skönt lugnt (bara 139 i snittpuls) 10km distanspas i sval morgonluft.

Roligt men intensivt/tufft
6 km (5x2min) intervaller med syrran och sambon i solsken och lätt bris.
Helt slut, men jättenöjd med både klarad hastighet och intensitet.
Även ett stort 😀 för att jag slog syrran på slutspurten in i mål.