Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

24 härliga kilometrar, avslutades med en rejäl regnskur men som tur var hade jag inte så långt hem när det inträffade.

16 km transportlöpning på asfalt idag. Hade beställt regn och svalt väder, men tji fick jag! Solsken och värme, grrr. Jag som inte trivs i sådant väder! Nåväl, det var sista passet inför Stockholm trail på lördag, så det var bara att "bita ihop" och köra

Fantastiskt! 3x4x400 meter. Gick snabbare än jag trodde jag skulle fixa. Skönt!

Det var inte meningen att det skulle gå så fort, men det känndes ju så bra... 10 raska km i sällskap av solen (H)

Kändes långsamt men var visst rätt normalt ... känner mig seg.

Otroligt, fantastiskt, magiskt, episkt! (L)
Ja, lovorden är stora, men Stockholm trail 21 km var helt fantastiskt! Banan var bitvis geggig och sugande och blöt, och delvis torr och snabblöpt. Inov-8 X-Talon 160 funkade superbra denna dag. Solen sken, det

Åhh, äntligen Gotland igen (H), saknaden har varit stor! Superskönt långpass 16k i perfekt temperatur, ngt blåsigt fläckvis men återhämtningen var ändå bäst, räkor, rökt makrill från Sysne å en stark lager, tackar, redo för nästa pass nästan direkt:-)

Underskattade solens inverkan på mina krafter. Gick ganska så trögt, men det var en skön runda (tog en snabbfika på mitten). Totalt 22km

En påminnelse om hur värme och kvav luft inverkar på vätskeförlust och puls. Lågt tempo idag.

Nytt PB på halvmaran... 8 minuter snabbare. Sjukt nöjd,,