Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

underbart väder att springa i 😀 lite halv regn och en mil från jobbet och hem 😀 kan inte bli så mycket bättre kommer sova gött ida.

Långa intervaller idag. 8x1000 meter. Har som mest gjort 6x1000 innan. Att lägga på två var uppenbarligen lagom, för det slet på de sista. Skönt pass.

13 km löpning i härligt, svalt väder. Svullna och irriterade ögon efter gårdagens cykling, känner mig allmänt seg, men det var superskönt att springa ändå! Första löppasset för veckan och absolut ingen känning i vaden! Superskönt!
Kram,
Jenny

Känns alltid bra att springa efter att det har regnat... vart 11km i (för mig) hög fart

I natt kom det 25mm regn och åskan dånade. Håller med om att det är riktigt gott att springa efter regn. Morgonlöpningen idag var hur skön som helst, att sedan allt runt om mig var så skirt och vackert gjorde mitt pass till en höjdare. 🙂

Blött!
23 km löpning i konstant regn, av och till ganska kraftigt. Första halvan av passet var det vindstilla, sedan tilltagande vind och lite mer ruggigt. Skönt att slippa värme och pollen, men detta var att önska lite för mycket! (H)

Kram,
Jenny

En härlig kväll med Runday vid Karlbergs Slott.
Det blev styrkeövningar och 2 x 90 sekunder löpning i tre omgångar. Svettigt men bra!

Var på Runday igår jag med och körde långa intervaller. 2 x 3000 meter, och backigt värre! Men runt kom jag utan att stanna eller gå, så det kändes bra. 🙂

Körde 200-ingar på bana. Har inte sprungit på löparbana sen jag gick i plugget så det var en annorlunda upplevelse. 15x200 i ett tempo som visade sig vara lite för lågt då det fanns alltför mycket kraft kvar i slutet.

Testlöpte runt Tinnis ^^ gick häpnadsväckande bra och fort, men bara tre km. Intressant dosering på banan, blåste rejält på några ställen.